Ha fel szeretném jelenteni a Fundamentát, hová lehet fordulni a panaszaimmal? Fogyasztóvédelem? Ügyvéd? Vagy ki foglalkozik ilyemsivel?
Hónapok óta húzódik a kifizetés.
Már minden szükséges papírt benyújtottunk nekik (többször is...).
Ennek ellenére, az eltelt idő alatt már legalább 2 jogtalan hiánypótlást bekértek (olyan dokumentumokat, amiket már beadtunk... van, amit már 2x is benyújtottunk, de azóta harmadszor is bekérték... az előzményekre való tekintettel a második alkalommal már direkt kértünk róla fénymásolatot, rajta van a pecsétjük és a dátum, hogy mikor vették át, tehát tudom bizonyítani, hogy be lett adva nekik!).
Akárhányszor bent voltunk, minden egyes alkalommal rákérdeztünk, hogy rendben vagyunk-e, BIZTOSAN megvan-e minden, esetleg nem kell-e még valami? Minden egyes alkalommal megerősítették, hogy minden rendben van, minden papír megvan, mindent beadtunk amit ki kell tölteni, nincs további teendőnk, most már csak várni kell... aztán bumm, mindig kitalálnak valamit, hogy még ez kell, még az kell. Most telt be a pohár, a héten jött a levél, újabb hiánypótlást kérnének, ráadásul egy olyan dokumentummal kapcsolatban, amit már többször is leadtam, és ezt igazolni is tudom.
Tavaly tél óta húzódik a dolog, hónapok óta várom, hogy kifizessék a megtakarításomat. Elég volt. Szeretnék jogi lépéseket tenni ellenük, csak nem tudom, milyen irányba érdemes indulni?
Kihez fordulhatok?
Nekem is majd egy évig bacakodtak, pedig nem felújítás volt, csak sima lakáshitelbe betörlesztés.
Pénzügyi békéltető testület esetleg?
Első lépés tegyél panaszt a szolgáltatónál. Erre 30 napon belül kell válaszolniuk kell. Ha ez megvolt, akkor nemzeti bank
És ott végig tudod járni a megfelelő jogi lépéseket.
Úristen. OTP-s lakástakarékaink vannak, már ott is szívtam a fogam, amiért a kiutalási időszak a lejáratot követő 2-3. hónap után kezdődik. Addig csak nyilatkozni kell, hogy igényt tartok rá és mire akarom elkölteni. Ha a nyilatkozati határidőből kicsúszik valaki, akkor várd meg amíg értesítenek az új határidővel. Szerintem ez bicskanyitogató, főleg hogy nyaralás után kb. 3 napunk maradt nyilatkozni. Az az érzése az embernek, hogy amíg fizetni kell, jók vagyunk. Amint kérnénk vissza a pénzünket mindent megtesznek, hogy húzzák az időt.
Először a fundánál tennék írásban panaszt, csatolva minden pecsétes papírt és hiánypótlási határozatot időrenben. A végére írnék némi fenyegetést, hogy a felettüs szerveknél folytatom, ha nem történik meg a kiutalás a 30 napos válaszadási határidejük alatt.
Ha nem történik semmi, akkor MNB.
Ne hagyd magad!
Sőt már most kiszámolnám, hogy mennyi kár ért (pl. előtörlesztés húzódása miatti kamatok) az elmúlt hónapokban és a panaszomhoz csatolnám a kártérítési igényemet is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!