Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ez szerintem már fogyasztóvéde...

Ez szerintem már fogyasztóvédelmi ügy, de minimum nonszensz banki gyakorlat, van aki már belefutott ebbe?

Figyelt kérdés
A legtöbb banknak különféle számlacsomagjai vannak, és sok esetben különféle akciókat társítanak hozzájuk. Például a CIB on-line számlacsomagjában kell két rendszeres megbízás vagy átutalás a kedvezményhez, vagy a kártyázó számlacsomagban 30 kártyás vásárlás, és akkor visszatérítést kap az ember a havidíjból utólag. Mármost az emberek néha csomagokat váltogatnak bankon belül, de nem lehet úgy kérni hogy egyik naptári hónapban ilyen a másikban meg olyan legyen a számlacsomag, hanem amikor bemegy az ember akkor vált, a számlavezetési díj levonása meg teljesen kiszámíthatatlan. Szóban mindig azt mondják, hogy nem baj ha tört hónapnál váltok, mert részarányosan visszatérítenek, de ez nem igaz. Ha 31 előtt váltok, akkor nem kapom meg a visszatérítést, hiába volt meg a 30 kártyás vásárlásom, és hiába tájékoztatott a bank SMS-ben hogy jár a visszatérítés, de ha csomagot válok, akkor 31-én amikor a visszatérítést kapnám, már nem érvényes a szabály és a bank lenyúlja a pénz, ha viszont elseje után váltok, akkor meg levonják a következő havi díjat, tehát akkor is megszívom. Ezzel én két órát vitatkoztam két CIB-es ügyintézővel, és nem voltak képesek megérteni a problémát. Vagyis úgy tűnik, mintha a bakok vezetősége direkt erre rájátszana, hiszen több millió embernek van bankszámlája, és évente mondjuk ha egy átlagos csomagváltás van és ott le tudnak nyúlni egy havidíjat fejenként, az kb 5millióx700forint = három és fél milliárd forint! Engem mondjuk 1400 forinttal rövidítetek meg és két óra nem volt elég ahhoz, hogy a jogos pénzemhez hozzájussak. Titeket nem érintett soha ilyen probléma? Fogyasztóvédelem hogyhogy még nem lépett? Szerintem ez egy rossz banki gyakorlat eleve, amit nem szabadna engedni.

2014. dec. 9. 16:59
 1/2 anonim ***** válasza:
Tuti, hogy bent van vagy a hirdetmenyben vagy az ászf-ben. Minden ilyenre bevédik magukat. Egyébként milyen gyakran váltasz csomagot, hogy ennyire érzékenyen érint ez a téma?
2014. dec. 12. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
ők beszéltek rá hogy váltsak, minden alkalommal fél órát szövegeltek nekem a számlázóról, hogy megéri, hiába mondtam hogy nem érdekel, aztán átváltottam, mert ingyen vissza lehet, aztán most visszaváltottam, de az ügyintéző még a visszaváltásért is le akart vonni, azt is nekem kellett megmutatnom a papírokon, hogy oda van írva, hogy ingyenes, a többiről nem is beszélve, hogy kb 3000 forintomba került ez a kis játék eddig
2014. dec. 13. 13:50

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!