Gránit bank vélemények?





Valóban nagyon olcsó, de közel sem annyira digitális, mint ahogy hirdetik. Pl. nem lehet chargeback szolgáltatást kérni a netes felületről, sem az app-ból. Az ügyfélszolgálat is elég ramaty. Sokszor nem intézik el, amiért bemegyek vagy ugye külön történet, h be kell menni a "digitális" bankba.
Aztán ha a videóbankot használnám, de az idióta rendszerük vmiért kitilt, akkor sehol sem lehet belépni, vagy jelezni, max telefonon. Persze, lehet visszahívást kérni, csak van, amikor erre nem akarok várni, mert haladni kéne.
Az is külön szép, amikor "biztonsági okokból" letiltanak egy kártyát, elmagyarázom, h mit csesznek el, de már mindegy, mert amíg megérkezik az új, addig szabhatom a kártyás fizetést. Ezt többször eljátszották már és van, amikor ugyanannál a cégnél tilt le többször a rendszerük, aminél jeleztem, h nem csalnak. Pedig nem a céggel van a hiba, a NameSilo az, ha vki ismeri... De más cégekkel is lehet ilyen. Nem tudom milyen listából dolgoznak, de mérhetetlenül gáz.
És még a chargeback-ről: ha kéred, akkor küldenek egy 7 oldalas pdf-et, amit nyomtathatsz + szkennelhetsz / fotózhatsz, h visszaküldd nekik. Ennyire "digitális". És az a jó magyar, sunyi balf*sz hozzáállás, h ha intéznél vmit kis k*csög, akkor ezt mind töltsd ki!
Nekem elegem lett belőlük. Én hamarosan átmegyek a Magnet-hez. Kipróbálom milyenek.





Oké, menj!
Én semmi ilyesmit nem tapasztaltam. A fizikia fiókban 2018-ban jártam utoljára, mert pénzt akartam befizetni a számlámra. Ez az egyetlen hátrány, amit én tapasztalok, hogy kp-t másképp nem tudsz befizetni.
Ezen kívül jó 10 éve én mindet el tudtam intézni netbankon appon, telefonon.
A kártyám még soha nem lett letiltva. De inkább legyen feleslegesen, minthogy esetleg valóban lenyúlják róla a pénzt. A zárolás feloldható, a bankkártya pótolható. Ami visszaélés gyanú esetén teljesen ingyenes. Jobb félni, mint megijedni.
Ezen kívül bő 10 éve végig 0 Ft számlavezetési díjat fizetek. Ezzel is elégedett vagyok.
Ami miatt kicsit most bosszankodtam, hogy van újabban olyan feltételekhez kötött betétjük, aminél legalább havi 400.000 Ft-os beérkező pénznek kell a számlára kerülnie külső forrásból. Nekem ennél valamivel kevesebb a havi nettó fizetésem. Így eleve ki vagyok zárva, amit nem érzek feltétlenül igazságosnak, hiba van náluk több tíz millióm...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!