OTP, CIB, és Unicredit ügyfelek, nektek mik a tapasztalataitok? (bővebben lent)
Sziasztok!
Meglévő folyószámlámat szeretném megszüntetni és olyan bankhoz menni, ami az alábbiakat kínálja nekem:
- Internetbanki belépéskor nem kér kétlépcsős azonosítást, tehát nem kell fél órát várnom egy rohadt SMSre.
- A jelenlegi bankom internetes felülete 3 rontott jelszó után kitilt. Nos ezt sem szeretném. Normális hitelesítőadatokat kérjen, de azért ennyire ne legyen már túlbonyolítva, hogy majd én mindig bemegyek a bankba, ha 3 alkalommal elrontom a belépési adataim.
- Náluk a hétvégén is elérhető netbank és telefonos ügyfélszolgálat az már luxus. Azt szeretném, hogy erre se legyen panasz.
- A fizetésemen nem ülnek 5-10 órát, hanem átutalást követően egyből megkapom az SMS-t róla.
Létezik ilyen? vagy csak a mesében?
OTP, CIB és Unicredit ügyfelek, mik a tapasztalataitok?
CIB már nagyon digitális bank lett. Szerintem túlságosan is erőltetik, hogy netbank belépés is applikáció által menjen.
Unicreditet nem naprakészen ismerem, de lakossági ügyfélként jócskán drága volt, a legolcsóbb csomagjánál is vannak bőven olcsóbbak.
Erste nem jöhet szóba?
Valaki más is írta.
Megfelel mindannak amiket kérdeztél és amúgy is semmi panaszom nem volt még rá.
Mármint elnézést a téves infóért!
KÉtlépcsős azonosítás az Erstenél is van, mivel EU ajánlás írja elő. (Az ajánlás a megtévesztő név ellenére minden tagország számára kötelező érvényű, tehát a jogszabály rögzíti.)
Szerintem ebből a szempontból az a bank lehet a "jó" számodra amelyiknél többféle azonosítási lehetőségek közül te mint ügyfél választhatsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!