OTP, CIB, és Unicredit ügyfelek, nektek mik a tapasztalataitok? (bővebben lent)
Sziasztok!
Meglévő folyószámlámat szeretném megszüntetni és olyan bankhoz menni, ami az alábbiakat kínálja nekem:
- Internetbanki belépéskor nem kér kétlépcsős azonosítást, tehát nem kell fél órát várnom egy rohadt SMSre.
- A jelenlegi bankom internetes felülete 3 rontott jelszó után kitilt. Nos ezt sem szeretném. Normális hitelesítőadatokat kérjen, de azért ennyire ne legyen már túlbonyolítva, hogy majd én mindig bemegyek a bankba, ha 3 alkalommal elrontom a belépési adataim.
- Náluk a hétvégén is elérhető netbank és telefonos ügyfélszolgálat az már luxus. Azt szeretném, hogy erre se legyen panasz.
- A fizetésemen nem ülnek 5-10 órát, hanem átutalást követően egyből megkapom az SMS-t róla.
Létezik ilyen? vagy csak a mesében?
OTP, CIB és Unicredit ügyfelek, mik a tapasztalataitok?
A kétlépcsős azonosítás a saját érdekedben történik.
Mit szólnál, ha tudnám a jelszavad és simán belépnek a netbankodba, mert nem kér kétlépcsős belépést?
Egyébként a legtöbb banknak van mobilos alkalmazása, amire egy értesítőt küld a belépésnél és jóvá tudod hagyni a netbankos belépést (SMS nélkül is)
Nekem az SMS kóddal sem volt soha problémám.
Telefonos ügyfélszolgálatot talán egyszer hívtam, a bankban kétszer voltam talán (ebből egy a számlanyitás maga).
Mindent el tudok intézni a net-és mobilbankon keresztül.
Netbankos belépésnél a mobilbank applikációval vagy SMS-el lehet jóváhagyni a dolgokat, ez zökkenőmentesen működik. (Ujjlenyomatos aláírás is).
Mobilbankon szintén az ujjlenyomat írja alá a tranzakciókat.
Üdv.: egy ERSTE ügyfél
Ja a fizetés.
Kb 1 órával kapom meg később, mint a céggel megegyező banknál lévő dolgozók.
Netbank hétvégén is működik, az azonnali utalás vasárnap is átmegy.
A CIB nem tetszene neked. A kétlépcsős azonosításuk úgy néz ki, hogy először sikertelen, majd sikeres. Minden egyes alkalommal.
Én KHs vagyok. Ugyan a netbank ugyan SMSes kétlépcsős, de azonnal jön az SMS. A mobil app pedig csak számkódos, és ott majdnem mindent el lehet intézni. Kb csak a csoportos beszedés miatt kell a netbank, azt meg ugye csak egyszer kell.
Szia!
Nekem Raiffaisen van, csak a legelső regisztráció volt kicsit körülményes, de segítettek helyszínen. Utána beállítottuk a mobilomat. Így ha netbankolok akkor applikációt használok (ujjlenyomat azonosítás), vagy ha a laptoptól szeretném akkor csak az ügyfélkódot írom be, de mobilon engedélyezem az ujjammal a belépést. Sosem vesz többet 2 másodpercnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!