Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » A bankomnál vagy a PayPalnál...

A bankomnál vagy a PayPalnál kell reklamálni, ha nem érkezett meg az átutalt pénz?

Figyelt kérdés
Sokszor utaltam már a bankomból (Budapest bank) a PayPal számlámra pénzt, eddig nem volt gond, általában kb. 24 órát vett igénybe hogy átérjen. Most viszont már eltelt több mint három nap, ebből a mai ráadásul munkanap, de még mindig nem ért át a pénz, eleinte azt hittem csak értesítést felejtett el küldeni a PayPal (mindig kapott e-mailt ha megérkezett a pénz), de most beléptem és tényleg nincs benn az utalt összeg. A bankom szerint viszont sikeres volt a tranzakció. Ez esetben hova kell fordulnom, a bankhoz vagy a PayPalhoz?

2021. jan. 18. 19:56
 1/3 anonim ***** válasza:
PayPal-hoz.
2021. jan. 19. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
A szombatot es vasárnapot ne szamitsd, mert nem banki munkanap. Ha levonod azt a 2 napot akkor pont egy napja varod a penzed, ami belefer.
2021. jan. 19. 06:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
0%
Minek használsz paypal-t? Elég igénytelen egy cég. De igen egyébként várj még.
2021. jan. 19. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!