Miért nem működik?















Bizony, jogos a 3-as válaszoló kérdése.
Most tudtam meg, hogy az online vásárlást biztosítónak is van tennivalója.
Történt, hogy a Szerencsejáték Zrt. egyenleg befizetésemet szokás szerint kártyás fizetéssel tettem meg, és nem volt nem hogy kétfaktoros, hanem semmilyen azonosítás sem.
Megkerestem a bankom, és megválaszolták, hogy a Szerencsejáték Zrt. nem kérte az erős ügyfélazonosítást, így el kellett volna utasítaniuk a vásárlást. De, a kockázati alapjukra vállalták a fizetés elfogadását, mert korábban többször fizettem hasonló összegeket a Szerencsejáték Zrt-nél.
Úgyhogy, nem kell ehhez Ázsia, vagy külföld, itt is döcög a dolog. Ha nem lenne figyelmes, elnéző, kockázatvállaló a bankom, akkor még egy ilyen természetesnek látszó bankkártyás fizetést is elutasítana.
Vannak, és lesznek itt még gondok, hiába tesz meg mindent a kártyabirtokos.





Én jóval kisebb esélyt látok arra, hogy itt megoldja bárki a problémád, mint az OTP; de lehet, hogy indokolatlanul vagyok borúlátó.
Ez, idővel, kiderül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!