Az a problémám, hogy paypalomra utaltam pénzt a netbankon keresztül a paypalos számlaszámomra de valamiért sose jelenik meg rajta az összeg pedig már több napja történt és többszőr is probáltam már kisebb összegekkel. Miért minden adat jó a név is?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hetfon este irtad ki a kerdest.
Bar nem tudom mikor utaltal, de a szombat es vasarnap nem banki munkanap igy ne szamold be az eltelt idobe. Ahogy siman lehet hogy a ppnal sem dolgoznak hetvegen, nem irogatnak jova penzeket, ugyanis a hetvege sehol sem munkanap.
Eleve kell nehany munkanap a ppnak a jovairashoz. Ugy hogy ha penteken utaltal az kedd de ink szerda megassagaban erkezik meg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"a paypalos számlaszámomra"
Hogy mire? Nincs Paypalos bankszámlaszámod, értsd nem tudsz közvetlen utalni. A Paypal magyarországi bankszámlaszámára kell utalni, a Paypalon kapott kódot kell a közleménybe beírni, csak így fogja tudni azonosítani a Paypal, hogy a hozzá beérkezett összeget kinek a Paypaljára kell jóváírnia. Tehát kérdés, hogy hova utaltál...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nos kedves utolsó hozzászóló. Igen le van írva és én is fel akartam tölteni az egyenlegem de 10 nap eltelt és nincs semmi a "pénztárácában"
- Név azonos
- számlaáró elutalódott a pénz
- azonosító bele volt írva
- számlaszám nem lett elírva
- Írtam levelet, fotón elküldtem nekik a tranzakció másolatát, mellé bevágtam az általuk hű de f.s..án leírt infó képernyő kivágását, de semmi.
Hogyan tudnék még reklamálni. A fórumon jött a sablon szöveg hogy az FAQ-nam benne ven hogy egy két nap az átfutás. Könyörgöm 10 munkanapja volt nem napja. Munkanapja. és semmi válasz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!