Mit tehetek ebben a helyzetben?
További moratóriumot igényelhetek, mert gyermeket nevelünk.
Már 2 hónapja zaklatom az Oney Zrt.-t, hogy kell-e valamit kitölteni vagy elküldeni.
Ma délután befutottam az oldalukon, hogy most nem automatikusan lép életbe a moratórium, hanem, aki igénybe veheti(például családosok, nyugdíjasok, munkanélküliek)annak ki kell töltenie a nyilatkozatot.Nos, megpróbáltam kitölteni, mindhárom opcióval.
1.Az összes kölcsönre kértem a moratóriumot.(Na nem mintha egy hitelnél több lenne)
2.Kiválaszthattam melyik kölcsönszerződésre szeretném igénybe venni a moratorórimot.
3.Nem választottam egyik opciót sem, csak az adatkezelési "gombot" jelöltem be.
Mindhárom alkalommal, mielőtt beküldtem volna, konkrétan az szerepelt, hogy nem kívánom igénybe venni a moratóriumot, hanem az eredeti szerződés szerint tovább törlesztek.
A válasz e-mailek is ugyanerről szólnak.
Írtam az összes e-mail címükre képernyőfotókkal, gyerek papírjaival, de egyenlőre semmi.
Most átakarják vágni az ügyfeleket?Vagy csak technikai hiba lehet?
Ha még sem hiba és követelik a törlesztőket januártól, hova forduljak, azon kivül, hogy tovább fogom zaklatni őket?
Nem kérek olyan kommenteket, hogy minek kellett hitelt felvennünkvagy hasonlók.
Szép estét!
Nem tudom, olvasni még tudok😅😁Délután 2 óta ezzel foglakozom.Most nem azoknak kell kitölteni, akik nem veszik igénybe a moratóriumot, mint márciusban,hanem fordítva.
Teljesen világos mit kell beleírni, de nem értem, miért jelenik meg, hogy nem kérem amoratóriumot amikor beküldeném.😴🤔
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!