Nem küldik vissza a garanciázott termékemet. Időnként nem is válaszolnak. Aki tudja, milyen jogaim vannak a helyzetben segitsen. Mit tehetek? Többi lennt!
Sziasztok!
Egy belföldön található, Budapesti, igen drága számitogepes periferiakkal foglalkozo uzletnek, visszaküldtem egy terméket, ugyanis meghibasodott. Mindez még tavaly nyár végén. Kezdetnek minden rendben ment jová lett hagyva a visszakuldes stb. 3 év garanciám volt rá. Azota huzzak halasszak. Többször előfordult már, hogy nem válaszoltak az e-mail-ekre/üzenetekre. Hozzáteszem biztos, hogy odaért a csomag, mert tudják jól miről van szó. Már azt is mondták, hogy feladják, de azóta sem érkezett meg. Minden üzenet, amit váltottam velük birtokomban áll lefotóztam a biztonság kedvéért. És a számla + a garilevél is. VISZONT! A postai feladólevél elkeveredett sajnos. Irtam a postának a napokban, hogy nem tudnánk- e ezt a pótolni, de ha nem akkor nem lesz semmi, amivel igazolni tudnám.
Mit tehetek? Többtizezer forintos cuccrol van szó, de a pereskedésre a fogyasztóvédelemnél gondolom a gatyám rámenne.
Így van, békéltető testület. Alapból 15 napon belül törekedniük kell a javításra, de ez elhúzódhat 30 napra. Ezt követően igényelheted vissza a pénzedet.
Részletesen, békéltető felé jelzed, hogy vizsgálják ki, mindent csatolsz és ők állásfoglalást kérnek a cégtől. Ha valóban postázta, de mondjuk a posta lenyúlta, úgy a szerviz áll a postával kapcsolatban (hiszen ők adták fel neked a csomagot) és majd ők leharcolják. Könnyebb, ha értéknyilvántartva adják fel, de a plusz ktg miatt ez nem divat sajnos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!