Mi lesz a hitelekkel?

Figyelt kérdés

Van egy lakáshitelünk, chf-es, és 40 ezerről 80-ra ment fel a törlesztőrészlet. Ezt sajnos jelen pillanatban nem tudjuk fizetni. Én munkanélküli pályakezdő vagyok, testvérem és anyu minimálbérrel dolgoznak. Van még ezen kívül jópár személyi kölcsön, amit már az ő fizujukból vonnak, így a házra ennyit képtelenek vagyunk kifizetni. Testvérem nevén van a hitel, én és anyu készfizető kezesek vagyunk.

Nekem nincs jövedelmem, abból nem tudnak vonni jelenleg.

Pár héten belül költözök a páromhoz. Attól félek, hogy oda is eljönnek személyesen és követelik majd a pénzt. Lehetséges ilyen? Mert az egész ház a párom nevén van, és én nem is leszek egy ideig oda bejelentve. Max. csak ideiglenes lakcímmel. Így jöhet oda a bank követelőzni? Vagy mit tegyek? Nem akarom elveszíteni a páromat!!!

2010. aug. 12. 07:35
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Hát odamehet követelőzni, de csak tőled követelhet, a párodtól természetesen nem. Szóval nem veszik el semmijét, ettől ne félj, azért az nem úgy van, hogy ahol épp vagy, ott kirámolnak mindent...
2010. aug. 12. 07:50
 2/11 anonim ***** válasza:
mi lenne? nem fogjátok fizetni, akkor szépen érvényesíti a jelzálogjogát a bank és árvereznek...személyesen tőled senki nem fog kérni semmit...de egy dolgot árulj már el, melyik volt az az idióta bank, aki téged, mint pályakezdő munkanélkülit kezesnek elfogadott vagy az anyádat, akinek minimálbére van és hitele?
2010. aug. 12. 08:31
 3/11 anonim ***** válasza:
Annyi lesz igazából, hogy ha nem tudtok fizetni, akkor tiltani fogják a fizetésből mindhármótoknál (tesód, édesanyád és te). Így akár a fizetésed felét is viheti a bank hosszú évekig és ha ne adj Isten bármilyen tulajdont szereztek, azt viheti a bank.
2010. aug. 12. 09:07
 4/11 anonim ***** válasza:

Amire nem árt felkészülnöd, az a következő.: