Skorpió87 kérdése:
Hogy lehet az, hogy az IBAN/számlaszám számot nem fogadja el a rendszer? Az ügyfélkártyámon az a szám szerepel!
Figyelt kérdés
Raiffeisennél vagyok, megadtam a számot pénzátutalással kapcsolatban, HU előtaggal, számokat egybe írva, mégsem jó. A Raiffeisen oldalán is ellenőriztem, ott sem fogadta el. Kinek milyen ötlete lenne? Vagy ügyintézőket kérdezek meg ezzel kapcsolatban. Köszönöm!2020. okt. 17. 12:26
1/11 anonim válasza:
Az ügyfélkártyát kézzel írta meg valaki?
Mert ha igen, el is ronthatta, ő is ember.
Viszont a szerződésen, a számlakivonaton, netbankban a helyes szerepel. Valamelyik helyen nézd meg.
2/11 A kérdező kommentje:
Beléptem a netbank oldalára, nem találtam meg, csak úgy hogy külön kikerestem, hogy van rajta olyan funkció, hogy IBAN ellenőrzés: Ott nem fogadta el, de a sajátomat nem látom, hol mutatja!
2020. okt. 17. 12:42
3/11 anonim válasza:
Nem értem: 1) ha magyar számlaszámra utalsz Mo-ról, akkor miért akarsz IBANt használni? 2) saját számládra akarsz utalni? Ha belépsz, akkor valahol biztosan mutatja a számlaszámot, ha máshol nem találod, akkor a számlakivonaton.
4/11 anonim válasza:
rengeteg iban generátor van ami ingyenesen használható. ez nem egy random szám, a bankszálaszámodból, a bankod nevéből és az országból áll össze, generálható
5/11 anonim válasza:
6/11 A kérdező kommentje:
Kell, hogy működjön, az iratomban is ugyanez a szám szerepel. Nemzetközi bankszámlaszáma (IBAN) és belföldi átutalási számlaszáma néven fut. Mindegy, mindenképpen beszélnem kell a bankkal, az a biztos. Köszönöm.
2020. okt. 17. 20:39
7/11 anonim válasza:
Ha ez szerepel a szerződésen akkor biztos, hogy jó.
Valami más gond lehet.
Esetleg nem iktattál be szóközöket? Pl: HU92 1206 0003 és így tovább.
Mert így szokás tagolni de nem biztos hogy ahova neked kell beírni oda is kell a szóköz.
8/11 A kérdező kommentje:
Nem, nem tettem szóközt közé. Úgy kérte a program, hogy HU előtaggal, egybe írjam, még a Swift kódot is kérte, azt is megadtam egybe írva szintén. Fogalmam sincs mi lehet még a gond. Talán a programmal lehet baj, amit küldtek, abban töltöttem ki a dolgot. Ha a bank is azt mondja, hogy nincs gond, akkor a munkáltatótól kell segítséget kérnem.
2020. okt. 18. 14:49
9/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen, megoldódott, lehagyták róla az első 2 számjegyet!
2020. okt. 20. 16:00
10/11 anonim válasza:
A kézzel írt kártyáról? Mert a program által készült dokumentumokról nem maradhat le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!