Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Takarékbank netbankba hogy...

Takarékbank netbankba hogy lehet új jelszót kérni, ha kitiltottak rossz jelszó miatt?

Figyelt kérdés
2020. márc. 1. 15:55
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem véglegesen tiltottak ki, csak kb. 1 napra (vagy amennyit írtak a szövegben amiben a kitiltásodról értesítettek). Utána újra próbálkozhatsz. Ha valamiért mégis úgy működik a takarékbank, hogy végleg kitiltanak, akkor bemész vagy felhívod őket és megkérdezed mi a teendő.
2020. márc. 1. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Néhány hete velem is ez történt, még 4 nappal később sem tudtam újra belépni. Más miatt felhívtam az ügyfélszolgálatot, tök hozzáértő volt az ügyintéző, kb többet segített, mint előtte a fiókban, és a jelszavamat is visszaállította. A honlapon megtalálod a telszámot, 0-24-ben hívható, én is vasárnap intéztem.
2020. márc. 1. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszi, felhívtam, kaptam új kódot.
2020. márc. 2. 07:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!