Bankkártya. Mit mondhatott az ügyintéző nő, mit kell neten megcsinálnom 24 órán belül, aztán holnap vissza kell mennem?
Teljesen elfelejtettem, mit mondott a nő. Annyit beszélt, a legtöbb nekem kínai, nem értek ezekhez. Azt hittem, megjegyeztem, erre itt állok, mint fütyök a lakodalomban.
Olyasmit mondott, hogy neten keresztül kell csinálnom valamit , talán regisztrálni... (ha számít, még diák vagyok, 18 éves), még ma, aztán holnap visszamennem, ott tableten kell bejelölnöm néhány dolgot és a többi.
Ügyfélszolgálatot nem merem felhívni, szégyellem a saját hülyeségemet.
Esetleg neten bejelenteni az igényed, mert ha online nyitod a számlát, akkor elengednek bizonyos költségeket?
Egyebet nem nagyon tudok elképzelni, ha még meg sem nyitottad a számlát.
Vagy egyszerűen csak nézd át a számláikat, kártyáikat, és válassz, melyik lesz számodra a legmegfelelőbb.
A bankfiókban ezzel elmehetne egy óra is, te meg otthonról mindent meg tudsz nézni. Pl. nem egyformák a szmlavezetési díjak. Általában attól függ, mekkora pénzmozgás van az adott számlán. Van, amelyiknél ingyenes az utalás, de pénzbe kerülnek az sms-ek. Máshol meg fordítva. Vagy én pl. nemrég jó sokáig böngésztem, hogy milyen legyen az új bankkártyaám. Dombornyomott, nem dombornyomott, Visa, Mastercard, Maestro, virtuális?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!