Ez így oke a banki ügyintéző részéről?
Hitellel vásárolunk ingatlant. Az előminősítésen jól szerepeltünk, az önrészt már atutaltuk az eladónak. Pár napja megjött az értesítés, hogy a bank vár minket szerződés kotesre.
A gondom azzal van, hogy az ügyintézőnket elég nehéz elérni. Telefonon is, de mondta, hogy gyakran beszél más ügyféllel, ezért írjunk e-mailt. Ma reggel írtam, próbáltam hívni is, de nem hívott vissza. Egyszer meg pár hete elment nyaralni, utána mikro bementunk, közölte, hogy a kollégája vesz at minket, mert ő nyaralni volt - de mondjuk addig nem történt semmi különös, amit ő ne tudott volna, a kollégája is tőle kert tanácsot menetközben.
Most a kolléga ment szabira azzal, hogy ismét egyes számú ügyintéző vesz vissza minket, de engem baromira irritál, hogy ennyit kell küzdeni azért, hogy elerjem. Volt, hogy végül a központot hívtam, ahol mondtak, hogy valami tanfolyamra ment, amit előre nem közölt, hogy nem lesz.
Lehet, hogy ez így abszolút rendben van, gyakorlatlan vagyok ezekben a dolgokban, de basszus, nyerni fognak rajtam sok milliót, nem gondolom, hogy alázatosan kellene kilincselgetni. Tévedek?
Na igen, de ez egy hitellel kapcsolatos ügyintézés. Egyrészt surgos lenne, másrészt ők (is) nyernek az ügyön.
Azon gondolkodom, hogy a központot kellene felhívni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!