Mi történik olyankor ha az alkalmazottak után nem fizet a cég járulékokat? Be be vannak jelentve, adóbevallásokról nem jön visszajelzés, hogy bármi is nem stimmelne, munkaszerződés van. F
javaslom a nyugdíjtörvényt, vagy a két héttel ezelőtti kérdést, amire kimásoltam onnan a vonatkozó részt.
Már unom hetente leírni...
Aki nem tudja elképzelni gondoljon bele.
Van egy kis cég ami felveszi az emberert, bejelenti, mire a járulékfizetések ellenőrzésére kerül a sor arra "csődbe megy, felszívódik" Jön egy másik cég....
Sajnos ez így működik. A járulékadat kivonatok üresek.
Visszamenőleg évek múlva indul a nagy alaposnak tűnő nyomozás....
Annyiszor leírtuk már:
Ha be vagy jelentve, és számfejtettek bért, amit ki is fizettek, akkor mindegy, hogy az államnak befizették-e a Tőled levont adót, járulékot, Téged nem érhet ebből kifolyólag hátrány.
Ugyanis a cég onnantól kezdve, hogy a béredből levonta, készfizető kezesként felel érte, tehát azt csak a cégtől lehet követelni, mástól nem.
Gond akkor lehet, ha nem is számfejt bért, vagy a számfejtett bért nem fizette ki részedre.
A ki nem fizetett bér nem szerepelhet a munkáltató által benyújtandó havi bevallásban.
Ilyen formán nem is lesz alap semmilyen más ellátás folyósításához, így a nyugellátáshoz sem.
Jó lenne tudni, hogy ténylegesen mi a helyzet.
Rendesen kaptok fizetést?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!