Nem a legjobb kategóriában teszem fel kérdésemet, de nem találtam jobbat. Érdekes az eset. A Magyar Posta számlaadásával van egy kis problémám. Miért kapok 2 számlát?
10-esnek...
Az, hogy ki mennyire okos nem lehet tudni. Adtál már fel ilyen módon csomagokat ? Kíváncsi lennék, hogy teljesen tisztában vagy e a helyzettel , mert ugye azt mondtad, hogy az egyik ilyen csomag, a másik olyan csomag. És akkor mégegyszer feltennék egy kérdést, ami korábban elsiklott.
Ha kézi számlát állítanak ki, akkor is külön számlára írnák e ? Mi a véleményed ?
igen, akkor is, mert a számlán fel kell tüntetni, ha közvetített szolgáltatást tartalmaz.
Amelyiket a saját nevében végzi a posta, azon meg nem.
Lehet, hogy most melléfogtál.
1- Semmiféle közvetített szolgáltatás nincs az ügyben. Csak a posta szolgáltat, ez teljesen nyilvánvaló. Nincs feltüntetve közvetített szolgáltatás. Mindkettő Üzleti csomag megnevezéssel fut.
2- Minden postai csomagfelvevő aki ilyen kétféle csomaggal egyszerre találkozott , értetlenül állt a dolog előtt. Fogalmunk sincs arról, hogy miért kényszeríti őket a számítógép külön-külön számlaadásra. A legszomorúbb az, hogy nem is érdekli őket. Droid módjára kinyomtatják a másik számlát. Akkora a tudatlanság a postán, hogy azt el nem lehet mondani. Hogy töltene már ki külön kézi számlát egy olyan ember aki azt sem tudja, hogy miért kell kitöltenie.
3 - Ha közvetített szolgáltatást alkalmaz valaki , azt nem kell külön számlán megjeleníteni. NAV számlaadási szabályzata alapján (pontosan idézve) "csak ki kell derülnie a számlából" Én magam is alkalmazom a saját szolgáltatás mellett igénybe veszem a postai szolgáltatást. Ezt csak külön sorban jelzem és kész. nem írok külön számlát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!