Ebben az esetben érdemes panaszt tenni vagy egyáltalán mit lehet tenni?
Az elmúlt egy hónapban kapcsolatba kerültem a Navval.
Maga a történet az elején nem tartalmazott semmi érdekeset. Aztán kiderült, hogy át akarnak vágni, az általuk megküldött határozat nem a megfelelő összeget tartalmazta, hanem kevesebbet. Na persze.
Jócskán túlszámláztak.
Megemlítettem, majd feltettem egy kérdést később, mikor korrigálva lett az összeg. Ott valahogy megint félrevezettek.
Ma meg mikor bementem végre rendezni, az ügyintézők egymást túlszárnyalva, egymásnak ellentmomdva hazudtak folyamatosan a képembe.
Ebben az esetben milyen jogorvoslati lehetőségek vannak?
Nem szoktam ilyenekkel foglalkozni, de ez már jócskán túlment a pofátlanság határán.
Ajajajajajaj Kérdező látom új vagy, itt semmi ilyet nem szabad kérdezni, mert választ nem kapsz, csak lecseszést meg hurrogást.:D
Ha megengeded, 2012-ben volt egy ügyem, megtakarítást szerettem volna felvenni, majd abból egy hitelt kifizetni. Bementem a szerződéssel, melyet megelőzött egy telefonos egyeztetés. Közölte a hölgy, hogy nem javasolja a betét felmondását, adóznom kell utána. Furcsálltam, hiszen telefonon erről szó sem esett. Átmentem a Navhoz, ahol jól kiröhögtek, közölték, hogy szó sincs erről, majd visszaballagtam, hogy mégis szeretném a pénzt. Másik ügyintéző nem értette, hogy miről beszélek, milyen adózásról, megbeszéltük hát, hogy én voltam a hülye és valamit nagyon félreértettem. Közösen kitöltöttük a formanyomtatványt, leadtam, majd a másolattal hazamentem. Eltelt másfél hét, de a pénz nem érkezett meg, így betelefonáltam. A telefonos ügyintéző első körben állította, hogy rosszul adtam meg a bnkszámlaszámot. Miután közöltem, hogy van másolat és megfelelő a szám, akkor azzal a kifogással jött, hogy biztos nem olvasható(mert ő nem látott bele). Felajánlottam, hogy lefényképezem és beküldöm, aztán mondják meg, hogy melyiket nem tudják kiolvasni(gyöngybetűkkel írok).Elutasította, mondta, hogy leadja ismételten, majd utalják akkor. Már itt is gyanús volt, hogy így belemegy, csak mert én bemondom ezt telefonon. Aztán még gyanúsabb lett, mikor megint nem jött a pénz. Ismét eljátszottuk az előzőt(nem említettem, hogy van másolat), majd oda lyukadtunk ki, hogy én nem bankszámlaszámot adtam le, hanem valami alternatív megoldást választottam, de mivel nem adtam le bankszámlaszámot még a nyitáskor, így nem tudják hová utalni*.
Akkor már felidegesítettek, előhúztam, van másolat és hogy ne szórakozzunk már tényleg, be fogok menni, de nem a számlaszám miatt, hanem mert panaszt fogok tenni.
Hirtelen kiderült, hogy megfelelő a bankszámlaszám, olvasható, nem kell idegeskednem, azonnal intézi soron kívüli utalással. 7 nap múlva megjött a pénz. Igen, csak addigra nekem be kellett fizetni egy havi törlesztőt. Felhívtam őket, hogy ezt ki fogja kifizetni, mert ugye ők húzták, halasztották. Válasz:Miért nem adtam le hamarabb? Semmi elnézés kérés vagy bármi, neki állt feljebb.
Akkor jöttem fel ide, mert nem tudtam, hogy hol kell intézni az ilyen ügyeket, másrészt akkoriban volt átszervezés a PSZÁF-nál vagy tervezték, nem emlékszem már.
Kb 40 darab választ kaptam, de értékelhető válasz egy nem volt közte, csak:
-A megcsillagozott rész volt a központi kérdés, hogy az mi lehetett, mert hát anélkül leírni, hogy a PSZÁF/Békéltető Testület a válasz, az ki van zárva.
-Ha ennyit se tudok, biztos én vagyok a hülye.
-Mit képzelek én magamról, hogy kártérítést szeretnék, nyeljem be.
-További kötekedések, volt, aki utánaszámolt, hogy akkor mennyi idő is telt el a leírásom szerint és kijött, hogy talán lett volna még 1-2 napom a befizetés elkerülésére. Az a tény, hogy leírtam, hogy kb., tehát saccoltam, nem zavarta, mert akkor is lett volna két napom és kész.
-Értetlenkedés, mintha azt kértem volna, hogy magyarázzák el, holott nekem is csak annyi volt a kérdés, hogy hová lehet fordulni. A végére egy-kettő már örjöngött, hogy nem talál fogást.
No comment.
A kérdező már megkapta a választ:
"Ha nagyon rosszat akarsz valamelyik ügyintézőnek, akkor írd meg a történetedet a felettesének (név szerint megnevezve azt a galád személyt), és majd intézkednek."
Ennél tutibbat senki nem fog tudni ajánlani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!