Hogy lehet akciós egy termék ha felment az ára? Panaszt hol érdemes tenni?
Tescoban tapasztaltam ezt többízben. Most legutóbb a Pampers sleep and play pelenka ára ment fel, tavaly a literes borsodival csinálták ugyanezt:
áremelés után kiírták hogy Akció.
Szerintem ez a vásárlók tudatos megtévesztése, ami büntetendő. Szeretném elérni hogy elálljanak ettől a magatartástól vagy bírságolják meg őket.
Biztos mással, más üzletekben is előfordult már hasonló.
Tesco ellen nincs semmi esély. Neked kell figyelned az árakat, blokkot ott helyben egyesével átnézni, stb.
Karácsony környékén az akciós borok körülbelül 20-40%-al drágábbak, hirdetik. Erről pontosan tud mindenki. Bírságolni is szoktak. De egy Tesco nem érez meg egy 150 milliós bírságot. Többet nem fognak büntetésként kérni, mert a Tesco széttárja a karját: rendben, nem tudjuk kifizetni, akkor lesz kevesebb. Minden évben több száz millió (akár milliárd) forintra büntetik meg. Egy-egy Tesco áruház 20 millió bevétellel dolgozik egy átlagos napon, emellett ott van a hétvége, ünnep, és ez még egyszer hangsúlyozom, átlagos üzlet, nem autópálya melletti, stb. Ki lehet számolni, 500 millió forint felett a havi bevétel, ez szerintem alacsony számítás (azt nem tudom, mennyi a tiszta haszon, mert 20-90 % körül dolgoznak)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!