Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Társadalombiztosítást lehet...

Társadalombiztosítást lehet intézni kormányablakban? (lent)

Figyelt kérdés

Eddig magamnak fizettem, de egyelőre jelentkezem munkanélkülire, hamarosan pedig munkám is lesz, így le akarom mondani a fizetését.

Van erre egy három oldalas nyomtatvány, azt mikor átvállaltam a fizetést mert "nem tartoztam sehová" levélben küldtem el. Kormányablakban is lehet intézni vagy megint levélben kell küldenem? (Azt a programot ami van hozzá ne is említsétek mert egy rakás használhatatlan sz.r)


2017. jan. 25. 22:58
 1/2 A kérdező kommentje:
Bocsi lehet nem voltam egyértelmű: a 16T1011 nevű dokumentum kitöltéséről van szó (bár már gondolom 17)
2017. jan. 25. 23:06
 2/2 anonim ***** válasza:
81%

A 17T1011 nyomtatvány NAV-os, tehát ha van a kormányablakban az adóhivatalnak ügyfélszolgálata, akkor ott is intézheted.


"mikor átvállaltam a fizetést "... Ezt nem átvállaltad, hanem kötelező jelleggel fizetted, amihez kötelező jelleggel be kell jelentkezni. Te csak ennek tettél eleget.

Ha nem tettél volna, akkor is idővel előírják a fizetendő eü. járulékot.


Egyébként véleményen szerint, ha álláskeresési járadékot folyósítanak, azt jelentik a NAV-nak, tehát nem kell "kijelentkezni" ilyen esetben a járulék fizetése alól, mert látják a rendszerükben.

De erre azért kérdezz rá, hogy tényleg így van-e!

2017. jan. 26. 04:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!