Lejárt TB, hogyan tovább? (részletek lent)
Pár napja kaptam levelet a NAVtól, hogy 2014 xx xx óta nincs biztosításom. (Röstellem, de igazuk lehet). A levélben volt egy nyilatkozat amit vissza kell küldeni, és instrukciók, miszerint a T1011es nyomtatványt kéne leadnom. A nyomtatvány egyik oldalán van egy olyan rész, hogy "... járulékfizetési kötelezettségem kezdetének időpontja". Ide pontosan mit írjak be? Azt a dátumot, ami a levelükben szerepel, hogy mióta nincs, vagy a mai napot? Mert a kitöltési útmutatóban az szerepel, hogy "járulékfizetési kötelezettség kezdete a bejelentkező által meghatározott időpont". A mai napot határoznám meg, de bajt nem akarok csak azért, mert félreérthető a megfogalmazásuk.
Másik kérdésem az lenne, hogy aláírni hogy tudom, ha a kormányablakon keresztül szeretném leadni a kérvényt?
Kérem csak olyanok válaszoljanak, akik tényleg értenek hozzá, illetve friss tapasztalatuk van!
Köszönöm
Azt a dátumot kell beírnod, amióta nincs TBd.
Ez lehet a NAV által írt dátum, de lehet más is (pl. gyesen voltál)
Az, hogy a "járulékfizetési kötelezettség kezdete a bejelentkező által meghatározott időpont", nem azt jelenti, hogy te döntöd el, hogy mikortól akarsz fizetni, hanem azt, hogy neked kell megállapítanod, hogy mikortól kell(ett volna) fizetni.
Az alatt mit értesz, hogy "a kormányablakon keresztül szeretném leadni a kérvényt" ?
A T1011-es nem kérvény, hanem bejelentkezési nyomtatvány.
Személyesen, postán, vagy ügyfélkapun keresztül lehet beküldeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!