Szolgáltatásért nem kaptam számlát. A szolgáltatót most ellenőrzi a NAV. Én bajba kerülhetek?
Figyelt kérdés
A - nagyértékű - szolgáltatás több részből állt, a fizetés után egy nappal kaptam meg az összeg egy része után a számlát, a többiről kb. 60%-ban biztos vagyok, hogy nem kaptam (már elég rég történt, lehet, hogy csak elvesztettem).
A NAV-tól kaptam levelet, amiben kérdésekre kell válaszolnom a szolgáltatóval kapcsolatosan. A szolgáltatót adóellenőrzik, nem engem.
A NAV-nak tudnia kell, hogy a számla ki lett-e állítva vagy sem, hiszen több példányban készül a számla.
Engem megbírságolhatnak emiatt?
2013. dec. 23. 19:41
11/11 A kérdező kommentje:
# 10
Bizony kapcsolatban álltam a szolgáltatóval! Én kifizettem neki a teljes áfás összeget.
2013. dec. 26. 15:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!