Létezik olyan, hogy egy cégnél a dolgozóknak kell hó végén összesítenie a jelenléti íven a havi munkaórákat?
Ha szabadságra mentél, akkor annyiszor 8 órát kivonni belőle, stb.?
Ahol én dolgozom, ott ez van, holott ez a bérszámfejtés feladata.
Ti találkoztatok már ilyennel, illetve van olyan, aki ilyen helyen dolgozik?
"én mint munkavállaló miért csináljam?"
Mert ha a cégvezető csinálja, és valamit elszámol, akkor mész raplizni. Ha te csinálod, ellenőrzi, és te mégis elrontottál valamit, akkor max magadnak sírhatsz utána. Egyébként ilyen nehéz lenne maximum 184-ig elszámolni?
De ezt komolyan magatok számoljátok, vagy csak beírjátok egy programba a törzsidőtől eltérő napokat és az kidobja az eredményt?
Az utóbbi teljesen rendben van, de utoljára 2005-ben kellett papíron munkaidőt számolnom.
A munkaidő nyilvántartása nem a bérszámfejtő feladata. Ő bért számol és az utána fizetendő közterheket.
A munkaidő-nyilvántartás vezetése a munkáltató feladata, aki ezt leoszthajta másnak. Például a dolgozóknak, vagy közülük valakinek -> általában középvezetőknek.
Nem látom át a problémádat...
Teljesen megszokott dolog, így utólag kevés a reklamáció, hogy "én nem voltam szabadságon", stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!