Hogyan használják az Excel programot a gazdasági szférában?
Gondolok itt arra, hogy úgy hallottam, hogy pénztárazáshoz például használják. Mire és hogyan használják, mely függvényeket használják hozzá.
Hol lehet ezeket megtanulni, mert alapvetően tudom használni, csak szeretném, ha nem csak átlagot és szum, darabteli stb.-t tudnék számolni.
Egy könyvelőirodában, gazdasági tanácsadónál stb. használják-e és ha igen, hogyan? Meg lehet itthon (magamtól) tanulni?
(Egy adminisztratív állást pályáztam meg és fel szeretném frissíteni az excel tudásomat.)
Köszönöm a válaszokat!
köszönöm és várom a további válaszokat!
Nem szeretnék iskolába járni megint, csak itthon, magamtól szeretnék tanulni, fejlődni.
Hogyan tehetem ezt meg? Miből? Melyek a fontos képletek, melyeket használni is tudni kell, ha egy kft-hez kerülök,mint adminisztrációs munkatárs (nyilván nem csak adminisztráció, valamiféle "könyvelés" jellegűt is kell végezni, de mivel nincs könyvelő végzettségem, így meg vagyok ijedve, és meg akarom tanulni gyorsan.
nekem anno több táblázat adatait kellett összehasonlítanom, ezt az FKERES függvénnyel
akkor használtuk, ha mondjuk a SAP -ban levő adatok (termékek cikkszámai)hiány ill többletként feltüntetve, nem egyeztek a kólizók által közölt adatokkal(raklapokon ők nézik, hogy mennyi termékből van hiány/többlet)
mindennek a lényege volt, hogy meg tudtuk állapítani a kolizók hibáit, és kiderült kétszer annyi a hiány, mint a többlet....kérdés: hol tűnik el az áru. a raktárban? útközben? a boltban miután kiszállították?
ujjal bizonyíték nélkül senkire nem lehet mutogatni.
egyenlőre a kólizók béréből van levonva (2-300 ft-os mínusz mindenkire ennyi jut)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!