ÁNYK ügyfélkapu bejelentkezés nem működik?
Szeretnék beküldeni egy nyomtatványt, viszont ha rá megyek a kis kulcs ikonra hogy bejelentkezzek az ügyfélkapura, a nevet és a jelszót beírva átirányít, majd folyamatosan tölt (lásd a képet: [link] és nem csinál semmit.
Ha a nyomtatvány közvetlen beküldése ügyfélkapun keresztül, akkor szintán vár egy nevet és egy jelszót, ez beírva eltűnik az összes ablak, és nem kapok semmilyen visszajelzést hogy be lett-e küldve (gyanítom hogy nem).
Böngészőn keresztül be tudok lépni ügyfélkapura. Mi lehet a probléma szerintetek?
A kulcs ikon az Internet explorerbe dobja fel
Annak a támogatása megszűnt. Nyisd meg egy másik böngészőbe a tárhelyedet, és tallózd ki a C/felhasználók (vagy users nem tudom melyik van neked) / géped neve amit megadtál / abevajva/eKuldes/KR/kuldendo mappába levő .kr kiterjesztésű fájlt, és húzd be közvetlenül a tárhely küldő felületére
Igen közben rájöttem hogy a kulccsal gyakorlatilag csak a böngésző nyílik meg, az semmit sem csinál.
Nevetséges ez a program..
Manuálisan fel tudtam tölteni
A kulcs gomb megnyílására levő alapértelmezett böngészőt át lehet állítani az ÁNYK beállításokba (SZerviz / beállítások)
és az alapértelmezett böngészőnél kell át állítani, ki tallózni a meglévő másik böngésződ ikon indítóhelyét (pl. ha Chrome-ot vagy Mozillát vagy akármi másikat használsz), így az a böngésző fog megnyílni nem a sz@r nem támogatott explorer, és rendbe lesz ott már a bejelentkezés is
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!