Ha a Nav szerint az általuk nyilvántartott adataim nem egyeznek az Ügyfélkapun megadott adataimmal, akkor kit kell ehhez felhívnom, a helyi kirendeltséget, ott tudnak nekem ebben segíteni?
"az Ügyfélkapun megadott adataimmal, "
Ezt nem nagyon értem. Az állampolgárokat nyilvántartják. A személyes adataid (születési hely, idő, édesanyád neve) nem szokott változni. Maximum a neved akármilyen okból kifolyólag. De a névváltozást is végigvezetik a nyilvántartásban.
Amikor ügyfélkaput nyitsz, ezekhez a személyes adatokhoz rendelik hozzá az ügyfélkapus elérhetőséget. Akkor mi nem egyezhet?
Mi nem egyezik a NAV szerint? Ők az országos nyilvántartásokból kapják az adatokat, ezért nem is értem, hogy mi lehet az eltérés.
Pedig ezt írták és ezért nem engedték át a Szja bevallást.
Nevem nem változott, maximum a címem de az is már több mint 10 éve történt.
Ha a helyi képviseletre telefonálok ott el tudom intézni az adategyeztetést?
"Nevem nem változott, maximum a címem de az is már több mint 10 éve történt."
Én a NAV-nál kezdenék, hogy ott milyen adatokról tudnak. Ha stimmel azzal, ami a személyi igazolványban szerepel, akkor adjanak tájékoztatást/útmutatást arról, hogy mi a további dolgod.
Nem lehet, hogy az adóazonosító jeledet írtad el a bevalláson?
Csak egy tipp, mert ilyesmi okozhat galibát. Elírtad, és pont egy olyan számsort sikerült megadni, amihez tartozik élő állampolgár, nyilván más személyes adatokkal, mint a Tied...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!