Miért nem tudok belépni az ügyfélkapumba??
Belépésnél ezt írja:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy azonosítási hiba történt.
Kérjük, hogy adategyeztetés érdekében az irataival együtt fáradjon be a legközelebbi Kormányablakba."
Ez most komoly? Mi a franc ez? Múlt héten még beengedett, semmi mást nem csináltam, csak tartós tárba helyeztem egy levelet, meg letöltöttem a csatolmányát, azóta abszolút semmilyen változás nem történt az adataimban. Még ma be kéne lépnem, nagyon sürgős. Ilyenkor mi van? Így jártam??
A jelszavam nem járt le, addig még nagyon sok idő lett volna...
Nevermind, ezt a választ kaptam online az egyik ügyintézőtől. Nagyon remélem, hogy ezt hamar megoldják. :(
"Jelenleg központi hiba tapasztalható az említett szolgáltatásban, ezt már jelentettük az üzemeltetők felé. Kérem egy későbbi időpontban próbálja meg ismételten a bejelentkezést."
én már hetek óta nem tudok belépni: sütitörlés, böngészőváltás megvolt, jelszó tutira jó, mégsem.
Telefonos ügyfélszolgálattól ugyanezt a választ kaptam: menjek be egy kormányablakba, ahol egy A4-es papíron megkapom a felhasználónevem (meg a jelszót?)
De tudván tudom, hogy mindkettő jó, amit beírok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!