Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Már kétszer bementem az...

Már kétszer bementem az okmányirodába de egyszer sem tudtam belépni az ügyfélkapumba. Vajon ha bemegyek akkor ők ott megtudják nekem mondani, hogy érvényes-e a tb-m?

Figyelt kérdés
Egyszerűen nem enged be a rendszer. Telefonon ks felhívtam őket, mindent megcsináltam amit mondtak,hogy esetleg az lehet a baj, de nem tudok belépni.
2018. dec. 3. 09:45
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
21%

A Központi Ügyfélazonosító Rendszerbe nem tudsz belépni?

Mert abba én sem, legalább 1 hete.

Nem tudom, mi lehet a probléma, mert még a jelszavam is tuti, hogy jó - kb. 1 hónapja még sikerült benéznem - most már nem tudok belépni.

2018. dec. 3. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Ennél egyszerűbb lenne fogni a TAJ kártyádat és elmenni az SZTK-ba, ott már a sorszámosztóban megmondanák neked.
2018. dec. 3. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

2-es, az lehet, hogy megmondanák az orvosnál, de azt nem, hogy van-e TB tartozása.


Kérdező, ha azt szeretnéd tudni, hogy érvényes-e a TB-d, és ha nem, akkor van-e TB tartozásod, akkor azt leginkább a legközelebbi NAV irodában tudják megmondani Neked.

2018. dec. 3. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

#1 Én egyáltalán nem tudtam még belépni. 1 éve és 2 hónapja sem. :/

#2 #3 Azért szeretném tudni, mert orvoshoz szeretnék menni.

2018. dec. 3. 11:43
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Akkor menj orvoshoz.

Téves az a feltételezésed, hogy ott nem látnak el. De, ellátnak. És nem, nem kell fizetned érte ott helyben.

2018. dec. 3. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Bemész a Navhoz és ott megmondják mi a helyzet és hogy van e tartozásod.
2018. dec. 3. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 belapus ***** válasza:
( Az Ügyfélkapuba és a KAÜ-be is be tudtam lépni.Ebből következően arra gyanakszom, hogy akiknek ez nem sikerült, azoknál vagy a felhasználóban, vagy a jelszóban vagy mindkettőben hiba van.Esetleg olyan beállítást, böngésző kiegészítőt használ, amely megakadályozza a sikeres azonosítást. )
2018. dec. 3. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

"Esetleg olyan beállítást, böngésző kiegészítőt használ, amely megakadályozza a sikeres azonosítást. "


1-es vagyok és látod, erre nem gondoltam...

Egészen biztos, hogy a felhasználónevem és a jelszavam is jó, ugyanazzal beenged az Ügyfélkapun, de utána a tárhelyhez lépésnél kéri a Központoi Ügyfélazonosító még egyszer és annál már nem enged be.

lehet, hogy esetleg a felugró reklámok blokkolása miatt nem enged? (mert ez is egy felugró ablak)


Vagy megpróbálom majd másik böngészővel...

2018. dec. 3. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Ezzel a hibával én is találkoztam. Böngésző beállításoknál törölni kell az előzményből a sütiket. Ezt az ügyfélkapusok mondták telóban és működik.
2018. dec. 3. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Óóóó, 9-es, nagyon szépen köszönöm!!!

Erre pont nem gondoltam :-(

2018. dec. 3. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!