Mik a jogaim airbnp-n?
Életemben először vettem ezt igénybe. Jókat olvastam eddig róla és magam is jó ötletnek tartom. Egy olyan helyet választottam, ahol a kiadóról jókat írnak, de én teljes mértékben elégedetlen vagyok.
Problémáim:
1. Nem a kiválasztott szobát kaptam meg, hanem egy másikat, ami 6 euróval olcsóbbért van meghírdetve éjszakánként, holott én a drágábbat fizettem ki.
2. Kértem tőle mielőtt lefoglaltam volna a szobát, hogy küldjön még képet az ágyról, de azt modnta nem tud, mivel most fogják lecserélni, mire én jövök. Ez nem történt meg.
3. Nagyon hideg van a szobában, igaz bekapcsoltam magamnak a fűtést, de nem nagyon tetszett a házigazdának és mondta, hogy meleg van szerinte. (gázkonvektor van nekik)
4. Kértem, hogy mutassa meg a konyhát, amire kinyílt a szeme, hogy azt ők most újítják, jah, hogy akkor el se tudom tenni a hűtőbe a kajámat?!
5. Internet hozzáférés. Az volt írva, hogy van, de fél percenként ledob a hálózatról, gondolom nem az ő hibájuk, csak akkor is kellemetlen, ezt is már másodjára írom meg, mivel a kérdés kiírása gomb lenyomásakor is ledobott, így írhattam újra. Skype, youtube teljességgel használhatatlan.
6. Rohadt kényelmetlen ez az "ágy".
Nyugtassatok meg, hogy nem mindenhol ez a helyzet.
* Egyébként a hölgy nagyon kedves, udvarias, nem volt probléma, hogy kicsivel hamarabb akartam elfoglalni a szállást, na de akkor is.
A kérdésem az lenne, hogy mik ilyenkor a jogaim? Eléggé fel vagyok jelenleg háborodva. Szerintetek túlreagálom? Holnap ezeket mind elmondom a tulajnak. Ilyenkor ő kitehet engem? Azért fedél nélkül enm szeretnék ragadni, főleg úgy, hogy kifizettem 6 napra előre.
Nem igazán ismerem ezt az airbnp szolgáltatást.
De gondolom itt magán lakásokról van szó ahol a tulaj kiad szobákat. De el is mondhatod mi a lényeg.
Nos, mivel nem értek hozzá, így csak azt tudom tanácsolni, hogy ha van rá lehetőség, hogy az adott szállást véleményezd, akkor írd le a negatív és pozitív tapasztalataidat. Lehet te ebből semmi kártérítést, vagy bocsánatkérést nem kapsz, de mások a negatív véleményedet olvasva nem mennek oda.
Én mindig a booking.com oldalon foglalok szállást, és mindig elolvasom mások véleményét akik voltak már az adott szálláson. Ott le lehet írni a jó és rossz tapasztalatokat is.
A 2. és az utolsó 3 pont az Airbnb számára érdektelen. Max. beleírhatod az utólagos értékelésbe.
Abból már lehet valami, hogy nincs konyhai hozzáférés és másik szobát is kaptál meg, mint amit írtál. Írj most a customer servicenek és kérdezd meg őket, hogy törölnék-e a hátralévő napjaidat visszatérítéssel. Ha igent is mondanak, kb. 1-2 hónap múlva kapod meg a pénzt, szóval az új hely költségét neked kell kiperkálnod.
A host nem fog kidobni csak azért, mert reklamálsz.
Máskor legyél figyelmesebb a foglalásoknál, a korábbi reviewk alapján nagyon jól le lehet szűrni, hogy mi vár rád. Én vagy 20-30-szor használtam már, összesen 2 hely volt, ami nem tetszett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!