Mit tehetünk, ha nem olyan a szállásunk, mint amilyen a neten képeken volt és nem éri meg az árát?
Szia!
Hát. Szerintem max a végén "reklamálhatsz" nekik, hogy nem ilyenek voltak a képek stb. Meg interneten lepontozhatod, leírhatod a véleményed. De ennél többet nem igazán :/ persze ez csak az én véleményem, 15 vagyok :'D úgyhogy várd meg, hátha valaki okosabb lesz :D
Amit még tehetsz.
Csinálj képeket a fürdőszobáról, szobáról, mindenről. Majd akár a facen is megírhatod, hogy X helyen ilyen szállást ajánlanak ennyi összegért (csatolod a netes képeket) majd felrakod a saját képeidet, hogy valóságban így néz ki.. Te rosszul jártál, de másokat már nem csaphat be.
erdekes hogy mindenki ajanl ezt azt de az senkinek nem jut eszebe, hogy a tulajdonossal/szallasvezetovel beszeljetek?
van szad, ugyesen kinyitod es kerek perec (de udvariasan) megmondod annak akinek a penzt adtad, hogy nem vagy megelegedve, mit tud javasolni
lehet hogy ha igazi uzletember akkor attesz egy masik/jobb szobaba, ahol van kad/jobb wifi, vagy ha eleg korrekt de pl. telt haz van, akkor azt mondja, ad valami kedvezmenyt a kenyelmetlensegeidert
annyira egyszeru, odaallsz ele es kinyitod a szad
es lehet hogy meglepetes fog erni es terden allva fog bocsanatert esedezni es akkor mindjart nem is lesz olyan dramai a nyaralas, es jo elmennyel fogsz tavozni vagy lehet hogy paraszt lesz, viszont akkor tamadhatod feszen, ilyen-olyan weboldalon, es elmondhatod nyugodt szivvel, hogy te legalabb az eselyt megadtad neki, hogy jova tegye
o nem volt korrekt de te lehetsz nala korrektebb/okosabb azaltal, hogy beszelsz vele
Az van, hogy amikor lefoglalja az ember a szállást, akkor általában kérik a foglalót is, amit aztán nehéz viszaszerezni.
6500 ft/fő/éj egész jó ár, az más kérdés, hogy átverés volt.
Mi olyan szobát kaptunk egyszer, hogy lépcsőház volt a padlásszobán belül, két ágy között. (lelle)
Kedves 3as válaszoló!
Nem mintha kötözködni akarnék, de a köszönés utáni első mondatom az volt hogy szóljanak a tulajnak!
Üdv, 1es válaszoló
Nem tudom, aktuális-e még, de: mit tehetsz?
- felhívod/megkeresed a tulajt vagy azt, akinek kifizetted a szállást és reklamálsz (mondjuk ezt azonnal kellett volna. Lehet, hogy át tud(tak) volna tenni más szobába vagy jobb helyre. Nemrég egy 5 éjszakás szállást foglaltam valahol, 2 ágyas erkélyes Classic szoba, s amikor odaértünk, a szállásadó be akart tenni minket egy szuterén jellegű szobába. Azonnal szóvá tettem, hogy de hát én erkélyes szobát foglaltam!! És mi történt? Erre felvezetett a tulaj az erkélyes szobába, hogy hát akkor ezt tudná adni (tetőtér). És az jó volt :-) Szóval simán csak hülyének akart nézni és a rosszabb szobákat elsózni.
2- ha a nyaralás alatt nem tudtad elérni, akkor pedig hazaérkezéskor reklamálni, ha nem vezet eredményre, akkor a szállás értékelésénél - ha olyan oldalon foglaltál - értékelni, a tapasztaltakat leírni.
Én mindenesetre AZONNAL reklamáltam volna...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!