Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Mit tehetünk, ha nem olyan a...

Mit tehetünk, ha nem olyan a szállásunk, mint amilyen a neten képeken volt és nem éri meg az árát?

Figyelt kérdés
Balatonra jöttünk,érkezéskor egyből a pénzügyekre tértünk és kifizettük a szállást még azelőtt, hogy láttuk volna. Mostmár tudom, hogy előbb kérni kellett volna, hogy megnézzük, de az időben sajnos nem tudok visszamenni. Olyanokról van szó pl., hogy a képen sarokkád volt, a valóságban pedig egy igénytelen tusoló, függönnyel, kabin nélkül. Ráadásul már wifi jel sincs itt, pedig ezt írták: "ingyen wifi minden szobában". Hát elképesztő nagy a csalódás a részemről, 6500 ft/fő/éjt nagyon nem ér meg. Tehetek valamit?
2016. aug. 10. 19:03
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Szia!

Hát. Szerintem max a végén "reklamálhatsz" nekik, hogy nem ilyenek voltak a képek stb. Meg interneten lepontozhatod, leírhatod a véleményed. De ennél többet nem igazán :/ persze ez csak az én véleményem, 15 vagyok :'D úgyhogy várd meg, hátha valaki okosabb lesz :D

2016. aug. 10. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Amit még tehetsz.

Csinálj képeket a fürdőszobáról, szobáról, mindenről. Majd akár a facen is megírhatod, hogy X helyen ilyen szállást ajánlanak ennyi összegért (csatolod a netes képeket) majd felrakod a saját képeidet, hogy valóságban így néz ki.. Te rosszul jártál, de másokat már nem csaphat be.

2016. aug. 10. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
65%

erdekes hogy mindenki ajanl ezt azt de az senkinek nem jut eszebe, hogy a tulajdonossal/szallasvezetovel beszeljetek?


van szad, ugyesen kinyitod es kerek perec (de udvariasan) megmondod annak akinek a penzt adtad, hogy nem vagy megelegedve, mit tud javasolni


lehet hogy ha igazi uzletember akkor attesz egy masik/jobb szobaba, ahol van kad/jobb wifi, vagy ha eleg korrekt de pl. telt haz van, akkor azt mondja, ad valami kedvezmenyt a kenyelmetlensegeidert


annyira egyszeru, odaallsz ele es kinyitod a szad

es lehet hogy meglepetes fog erni es terden allva fog bocsanatert esedezni es akkor mindjart nem is lesz olyan dramai a nyaralas, es jo elmennyel fogsz tavozni vagy lehet hogy paraszt lesz, viszont akkor tamadhatod feszen, ilyen-olyan weboldalon, es elmondhatod nyugodt szivvel, hogy te legalabb az eselyt megadtad neki, hogy jova tegye


o nem volt korrekt de te lehetsz nala korrektebb/okosabb azaltal, hogy beszelsz vele

2016. aug. 10. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Reklamálni kell, illetve ilyenért be lehet őket perelni, mivel ez átverés. Ügyesen kell csak bánni a szavakkal és vagy adnak másik szobát, vagy visszaadják a pénzt. Nem azt kaptad, amiért fizettél, ezért simán pert lehet nyerni.
2016. aug. 11. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

Az van, hogy amikor lefoglalja az ember a szállást, akkor általában kérik a foglalót is, amit aztán nehéz viszaszerezni.


6500 ft/fő/éj egész jó ár, az más kérdés, hogy átverés volt.


Mi olyan szobát kaptunk egyszer, hogy lépcsőház volt a padlásszobán belül, két ágy között. (lelle)

2016. aug. 11. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Kedves 3as válaszoló!

Nem mintha kötözködni akarnék, de a köszönés utáni első mondatom az volt hogy szóljanak a tulajnak!

Üdv, 1es válaszoló

2016. aug. 11. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
"Szerintem max a végén "reklamálhatsz" nekik" minek varni a nyaralas vegeig? Most azonnal kell szolni!
2016. aug. 11. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
Igen, ha tud, akkor szóljon most! De lehet, hogy a tulaj is épp nyaral vagy valami. Vagyis nem tud oda menni.
2016. aug. 11. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

Nem tudom, aktuális-e még, de: mit tehetsz?

- felhívod/megkeresed a tulajt vagy azt, akinek kifizetted a szállást és reklamálsz (mondjuk ezt azonnal kellett volna. Lehet, hogy át tud(tak) volna tenni más szobába vagy jobb helyre. Nemrég egy 5 éjszakás szállást foglaltam valahol, 2 ágyas erkélyes Classic szoba, s amikor odaértünk, a szállásadó be akart tenni minket egy szuterén jellegű szobába. Azonnal szóvá tettem, hogy de hát én erkélyes szobát foglaltam!! És mi történt? Erre felvezetett a tulaj az erkélyes szobába, hogy hát akkor ezt tudná adni (tetőtér). És az jó volt :-) Szóval simán csak hülyének akart nézni és a rosszabb szobákat elsózni.

2- ha a nyaralás alatt nem tudtad elérni, akkor pedig hazaérkezéskor reklamálni, ha nem vezet eredményre, akkor a szállás értékelésénél - ha olyan oldalon foglaltál - értékelni, a tapasztaltakat leírni.

Én mindenesetre AZONNAL reklamáltam volna...

2016. aug. 14. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
már másnap intézkedtem, beszéltem a ""kedves"" tulajjal, akinek mindenre volt valami mentsége és hogy végülis én vagyok a csóró hülye, hogy merészelem leigénytelenezni a szobát. Írtam a panaszkönyvbe és az nfh-nak e-mailt, várom a fejleményeket :)
2016. aug. 14. 22:14
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!