Mi a véleményetek a római Szent István Házról?
Nincs ,tehát foglalásnál kérni kell,hogy fürdőszobás szobát akarsz, vagy közös fürdőszobásat. De kb 1 euróval ha drágább a saját fürdőszobás szoba,szóval nem nagy ár:D De a közös fürdőszoba is tiszta:)
Már voltam ott,és az a véleményem,hogy teljesen jó, szép a hely, az alkalmazottak kedvesek , a hely tiszta.Viszont lehet találni jobbat is,ezen az áron, pl ahol a wifi ingyen van,mert a Szent István Házban fizetni kell érte.Valamint a problémám még az volt,hogy nagyon kívül esik és sokat kell buszozni egy metrómegállóhoz. És mint tudjuk, a római buszok hol jönnek,hol nem.:P
Ha van még kérdésed ,vagy akár Rómával kapcsolatban,kérdezz nyugodtan:)
Valószínűleg erre a szállásra az első tapasztalatok után, ember nem vágyik vissza. /Ezen a fórumon már többször is olvastam kellemetlenségekről, durva dolgokról, a házzal kapcsolatban."
Bizonyára sokan vannak, akik hasonlóan kellemetlen élményeken estek át, de csak magukban zsörtölődnek otthon. Néhány napos ottlétem után én is csalódottan, megalázottan tértem haza. Azzal kezdődött, hogy a megrendelt transzfer szolgáltatásuk ellenére, otthagyott a sofőr a repülőtéren.
A szállással kapcsolatos panaszaim ugyanazok, mint neked: összetákolt vaságyak, ágynemű címen egy lópokróc vár, fűtés nulla, széteső, nyikorgó bútorok. A 24 órás portaszolgálat megszünt, távozáskor-érkezéskor magad zárod, nyitod a kaput, az épületet. A kulcsokért kauciót kérnek, amit elfelejtenek visszafizetni, vagy ne legyen pofád visszakérni, azt ami visszajár. A hajnali indulás ügymenetét a sofőrre bízták, kecskére a káposztát. Saját zsebre dolgozik. Elteszi a visszajáró kauciót, azt mondja már visszaadta. Dokumentálva nincs, tanu nincs, ha nem vagy rámenős, szemrebbenés nélkül átver. Egy báránybőrbe bújt farkas!
/transzfer, kaució számlanélkül/ Nem tudod igazolni, hogy befizetted, hogy visszakaptad.
A borravalóról csak annyit: én akkor adok, ha megvagyok elégedve a szolgáltatással, akkor szívesen. De ha nem, akkor várhatják!
Reggel a recepciós, amikor kifizettem a szállást és eltettem a visszajárót elég feltűnően kutakodott a tekintetével a pénztárcám tartalma után. Gusztustalan volt!
Tehát sem a szolgáltatással, sem az emberi hozzáállásukkal nem voltam megelégedve. Valószínűleg az ott dolgozók egymást is kijátsszák. Az intézmény igazgatója pedig valószínűleg nem tud az egészről semmit sem.
Annak reményében írom le a tapasztalataimat, hogy mások ne essenek ebbe a csapdába, ahol a magyar, a magyart becsapja és hülyének nézi.
Az okos más kárán tanul...
üdvözlettel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!