Handrea8001 kérdése:
A siófoki Hotel Ibizával van valakinek tapasztalata?
Figyelt kérdés
Kuponos oldalon régebben vettem a szálláskupont ebbe a hotelbe, és még 3 hét, mire mennénk. Időről időre rákeresek, van-e már róla valami infó, hiszen elvileg aug. 1.-én nyitott. Itt láttam is a google-ban egy kérdést, de ha rákattintok a hivatkozásra, nem nyitja meg...kitörölte valaki? A hotel? Valaki ugyanis negatívnak tűnő történetét osztotta meg benne, a google-ban olvasható kezdő mondatok alapján (azért írom le, hogy mást ne tudjon csőbe húzni...). Kérem, aki ezt írta anno, vagy bármit tud a hotelről, írjon ide vagy privit, meg erősen aggódni kezdtünk...Előre is köszi!2013. aug. 5. 13:43
31/53 Kicsiviri válasza:
Igen ,az lehet de akik SZÉP kártyával fizettek azoknak a szállodának kellene vissza fizetni az összeget ! Van már olyan aki vissza kapta a SZÉP kártyára a pénzét ? Én már ígéret "halmot " kaptam hogy ment a pénzügy felé az igénylésem de még mindig semmi !Már a rendőrségi feljelentésen gondolkodom.....Lehet meg is teszem !
32/53 anonim válasza:
Én is SZÉPkártyával fizettem, nekem is csak ígérgetik a szemetek! Valahol a szállodakuponok is felelős a pénzünkért, mert ők voltak a biztosíték hogy nem egy csalónak utalom a pénzem! Különben a fene sem bízott volna meg egy ilyen nemlétező Ibiza hotelnek átutalni a pénzt. Már önmagában gyanús volt, hogy Augusztusban nyit és hogy a Club Thermál Kastély számlájára Poroszlóra kell utalni. Fogyasztóvédelmet nem próbálta még senki? Vagy esetleg újság, televízió?
33/53 anonim válasza:
Csak az időt húzzák.. Szinte biztos vagyok benne, hogy a héten nem utalnak! Az MKB-t még nem keresték ezügyben! Én örülnek a legjobban, ha nem lenne igazam. Ma megkerestem a fogyasztóvédelmet, nem hiszem már, hogy békés úton menni fog a dolog. Pénteken pedig megteszem a feljelentést is.
34/53 anonim válasza:
Sziasztok,
két kérdésem lenne:
1) SZÉP-kártyás befizetők közül kapott-e már valaki vissza pénzt?
2) Tett-e már valaki feljelentést?
SZÉP-kártyás befizető vagyok, nekem is benne áll a pénzem.
mondjuk én egyéb kártérítést nem kérnék, csak a pénzt akarom látni.
Üdv,
Kristóf
35/53 anonim válasza:
A kuponos cég vissza utalta a pénzt.
36/53 anonim válasza:
Mi már megtettük a feljelentést, talán így még lesz esélyünk visszakapni a pénzünket.
37/53 meriko válasza:
hát akkor nem én vagyok az egyetlen akit lehúzott a Mona Hotel Kft. Én is SZÉP-kártyával fizettem. És én is futok a pénzem után. De a feljelentést megtettem aug. 2.-án a siófoki kapitányságon, miután meggyőződtem róla, h a szálloda nem létezik. és felújítás sincs. Ha valakit érdekel: a VIII. kerületi kapitányságra került át az ügy, ők nyomoznak.
38/53 meriko válasza:
egyébként ma beszélten a "szálloda" ügyfélszolgálatával. még két új szállodájuk nyílik.:-) négycsillagos, wellness. viszont úgy kell összeguberálniuk a pénzt, amivel lógnak nekünk, mert olyan sanyarú a pénzügyi helyzetük. na itt már majdnem elmorzsoltam egy könnycseppet.
39/53 anonim válasza:
Hahahaha, mindjárt megsajnálom őket... Talán először kártalanitaniuk kellene azokat, akiket átvertek, és nem épitkezni, meg hazudozni. Gondolják, hogy megtartják a pénzünket befektetésnek?!
40/53 anonim válasza:
Sziasztok! Mindenkitől Bocsánatot kérek akikkel telefonon beszéltem és hazudnom kellett nekik. Én ott dolgoztam az ügyfélszolgálaton,de Hála Istennek megjött az eszem és ott hagytam a céget. 2 havi béremmel lógott Guzy György.
Érdeklődnék,hogy mindenki meg kapta-e a pénzét. Amiben tudok Segítek.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!