Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Bookingon csak azután lehet...

Bookingon csak azután lehet felvenni a kapcsolatot a szállásadóval, ha lefoglaltuk a szobát? Találok valahol ilyen opciót esetleg foglalás előtt is?

Figyelt kérdés

Ha kérdésem lenne még a foglalást megelőzően, akkor nincs lehetőségem feltenni a szállásadónak valamilyen formában?

Nem kellene közvetlen elérhetőség, a bookingon keresztül is jó lenne vagy bárhogy máshogy, de egy nem lemondható szállásra nem szívesen fizetnék be úgy, hogy nem tudom a választ, mert akkor lehet nekünk nem is felel meg...



#elérhetőség #Szallásadó
jún. 28. 00:57
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
100%
A szálláshely neve alapján keress rá a Google-ban, sok szállás van fent névvel, telefonszámmal. A Booking egy szállásközvetítő, igazából csak arra jó, hogy megkönnyítse a keresést, a szállások tőle függetlenül üzemelnek.
jún. 28. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
22%

A szállásadóval egyáltalán nem biztos, hogy lesz bármilyen kapcsolatod, erre való a booking, az intéz mindent helyette.

Ha kérdésed van, a Booking-nál érdeklödj.


De igazán nem tudom elképzelni, mi lehet az, ami miatt nem felel meg a szoba - ez eléggé standard

jún. 28. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
74%

A booking érdekeivel ellentétes, hogy közvetlen kapcsolatot elősegítse, de a szállásadók sem rajonganak érte.

Nálam alap, hogy nem foglalok olyan szállást, amit nem lehet lemondani. De ez a ti döntésetek.

Viszont amikor szálláshelyet keresel, mindenhol van értékelés. Hol több, hol kevesebb. Ha az minimum 8-as, akkor annyira nem rossz, 9 felett meg ha csalódás ér, a hiba nem náluk van.

Másrészt a kiválasztott szobáról szokott lenni több kép is (nem csak a sok-sok fotóból kell kitalálnod, melyik az).

jún. 28. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
75%
Nyilván rá lehet keresni a konkrét helyre is.Jobban örül ennek a szállásadó is mert nem kell a booking felé csengetni.
jún. 28. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 A kérdező kommentje:

Kösz a válaszokat mindenkinek!

Rápróbálunk akkor, remélem jó lesz. Sajnos az adott városban nem nagyon van lemondható szállás, ami igen, az kb. 3x annyiba kerül, szóval nem lennénk előrébb :)

(Az erkély zárhatósága érdekelt volna, mert kisgyerekkel megyünk, de az pont nem kivehető a képeken, és nyilván az értékeléseknél sem szempont.)

jún. 28. 13:00
 6/19 anonim ***** válasza:
84%
Lehet kérdezni a bookingon foglalás nélkül is, van ilyen opció.
jún. 28. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
100%
Ja, 6-os vagyok, az lemaradt, hogy úgy tudsz kérdezni, hogy rákattintasz a szálláshely nevére, legörgetsz, a felszereltség, extrák felsorolás alatt van az, hogy kérdezhetsz közvetlenül a tulajtól a bookingon keresztül.
jún. 28. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
22%

Na a #5/Kérdező által megadott infó már lényeges, pont a leglényegesebbet tette csak zárójelbe.


1. Ha a gyermek 3 év alatti (járókát/babaágyat igénylő korban van még), akkor a foglalás keresésénél alapból azt kell bejelölni, hogy 2 felnőtt (gondolom) és 1 csecsemő (igen, szállásjogi szempontból addig számít csecsemőnek, amíg nem képes biztonságos önálló közlekedésre a hotel területén).


2. Ha idősebb 3-14 év közötti, akkor ne csecsemőnek, hanem gyermekként adjátok meg a foglalásnál.


3. Ezt követően a foglalás leadásakor, vagy közvetlenül utána az üzenőfelületen írjátok meg a szálláshely számára, hogy konkrétan hány éves gyermekkel érkeztek.


Ebből pedig majd a szállásadó el tudja dönteni melyik szobába kerüljetek (ha csak nem apartman, ahol fix ingatlant foglalsz).


Ugyanis a jelenleg hatályos szabályozások szerint, ha kategóriánkénti, nem fix szobás értékesítés van (tehát tudsz foglalni egy standard szobát, de hogy az a hotelben lévő 30 standard szobából melyik lesz, azt nem döntheted el foglalásnál),

akkor kisgyermekes foglalást nem érkeztethetnek erkélyes szobába.


Sőt, ha a szálláshely betartja a szabályozásokat (mi be szoktuk), akkor ha előzetes értesítés nélkül kisgyerekkel jelenik meg az egyébként csak 2 felnőttre szóló foglalás, és pont erkélyesen van, akkor vagy meg kell próbálnunk ott a check-in folyamat közepén másik szobára átosztani,

vagy ha már nincs szabad szobánk, akkor a recepciós döntésére és emberismereti tapasztalatunkra bízva (mennyire tűnik aktívnak a gyerek a check-in alatt), akár el is küldhetjük a vendégeket, megtagadva a szállásadást.

jún. 29. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 A kérdező kommentje:

Ez fura, nem is tudtam...

Ez amúgy egy magánszálláshely pár szobával, elvileg már csak erkélyes szoba volt, pedig már a keresésnél meg kellett adni a gyerek korát (21 hós amúgy, de ebben az esetben ez ugye 1 év), és mégis gond nélkül foglalhattunk.

jún. 29. 14:13
 10/19 anonim ***** válasza:
66%

"kisgyermekes foglalást nem érkeztethetnek erkélyes szobába."


Ez érdekes. Meg tudnád mondani a törvény/kormányrendelet számát? Soha nem hallottam még erről, de szeretnék utánanézni.

jún. 29. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!