Bookingon csak azután lehet felvenni a kapcsolatot a szállásadóval, ha lefoglaltuk a szobát? Találok valahol ilyen opciót esetleg foglalás előtt is?
Ha kérdésem lenne még a foglalást megelőzően, akkor nincs lehetőségem feltenni a szállásadónak valamilyen formában?
Nem kellene közvetlen elérhetőség, a bookingon keresztül is jó lenne vagy bárhogy máshogy, de egy nem lemondható szállásra nem szívesen fizetnék be úgy, hogy nem tudom a választ, mert akkor lehet nekünk nem is felel meg...
A szállásadóval egyáltalán nem biztos, hogy lesz bármilyen kapcsolatod, erre való a booking, az intéz mindent helyette.
Ha kérdésed van, a Booking-nál érdeklödj.
De igazán nem tudom elképzelni, mi lehet az, ami miatt nem felel meg a szoba - ez eléggé standard
A booking érdekeivel ellentétes, hogy közvetlen kapcsolatot elősegítse, de a szállásadók sem rajonganak érte.
Nálam alap, hogy nem foglalok olyan szállást, amit nem lehet lemondani. De ez a ti döntésetek.
Viszont amikor szálláshelyet keresel, mindenhol van értékelés. Hol több, hol kevesebb. Ha az minimum 8-as, akkor annyira nem rossz, 9 felett meg ha csalódás ér, a hiba nem náluk van.
Másrészt a kiválasztott szobáról szokott lenni több kép is (nem csak a sok-sok fotóból kell kitalálnod, melyik az).
Kösz a válaszokat mindenkinek!
Rápróbálunk akkor, remélem jó lesz. Sajnos az adott városban nem nagyon van lemondható szállás, ami igen, az kb. 3x annyiba kerül, szóval nem lennénk előrébb :)
(Az erkély zárhatósága érdekelt volna, mert kisgyerekkel megyünk, de az pont nem kivehető a képeken, és nyilván az értékeléseknél sem szempont.)
Na a #5/Kérdező által megadott infó már lényeges, pont a leglényegesebbet tette csak zárójelbe.
1. Ha a gyermek 3 év alatti (járókát/babaágyat igénylő korban van még), akkor a foglalás keresésénél alapból azt kell bejelölni, hogy 2 felnőtt (gondolom) és 1 csecsemő (igen, szállásjogi szempontból addig számít csecsemőnek, amíg nem képes biztonságos önálló közlekedésre a hotel területén).
2. Ha idősebb 3-14 év közötti, akkor ne csecsemőnek, hanem gyermekként adjátok meg a foglalásnál.
3. Ezt követően a foglalás leadásakor, vagy közvetlenül utána az üzenőfelületen írjátok meg a szálláshely számára, hogy konkrétan hány éves gyermekkel érkeztek.
Ebből pedig majd a szállásadó el tudja dönteni melyik szobába kerüljetek (ha csak nem apartman, ahol fix ingatlant foglalsz).
Ugyanis a jelenleg hatályos szabályozások szerint, ha kategóriánkénti, nem fix szobás értékesítés van (tehát tudsz foglalni egy standard szobát, de hogy az a hotelben lévő 30 standard szobából melyik lesz, azt nem döntheted el foglalásnál),
akkor kisgyermekes foglalást nem érkeztethetnek erkélyes szobába.
Sőt, ha a szálláshely betartja a szabályozásokat (mi be szoktuk), akkor ha előzetes értesítés nélkül kisgyerekkel jelenik meg az egyébként csak 2 felnőttre szóló foglalás, és pont erkélyesen van, akkor vagy meg kell próbálnunk ott a check-in folyamat közepén másik szobára átosztani,
vagy ha már nincs szabad szobánk, akkor a recepciós döntésére és emberismereti tapasztalatunkra bízva (mennyire tűnik aktívnak a gyerek a check-in alatt), akár el is küldhetjük a vendégeket, megtagadva a szállásadást.
Ez fura, nem is tudtam...
Ez amúgy egy magánszálláshely pár szobával, elvileg már csak erkélyes szoba volt, pedig már a keresésnél meg kellett adni a gyerek korát (21 hós amúgy, de ebben az esetben ez ugye 1 év), és mégis gond nélkül foglalhattunk.
"kisgyermekes foglalást nem érkeztethetnek erkélyes szobába."
Ez érdekes. Meg tudnád mondani a törvény/kormányrendelet számát? Soha nem hallottam még erről, de szeretnék utánanézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!