A szállásadó visszamondhatja a foglalt szállásomat, adminisztrációs hibákra hivatkozva, ha a szallas.hu-n keresztül foglaltam?
Figyelt kérdés
Még több mint 3 hónapja foglaltam a szállást a szallas.hu-n, és ma írt egy emailt, hogy sajnálja, de adminisztrációs hiba történt és ezért visszamondja a szállásomat. Ezt megteheti? Nem köti valamilyen kötelezettség? Sajnos már mindent leszerveztem az utazásommal kapcsolatban, és arrafelé már minden szállás elkelt abban az időpontban....Ne magyarázza már nekem a szállásadó, hogy csak több mint 3 hónap után jött rá a hibára, szerintem az van, hogy kellett a hely másnak, mert egy zsúfolt időszakról van szó...#hotel #panzió #felmondás #szállás #szerződés #foglalás #apartman #Szallas.hu #szerződésszegés #szállásfoglalás
2018. máj. 29. 19:05
1/8 anonim válasza:
Ha te lemondasz egy szállást akkor a rendőrság hallgat ki tán hogy valósak-e az indokok amik miatt lemondtad? Hát nem. Na látod... Írsz egy negatív visszajelzést aztán annyi. Keresel mást. Az hogy lefoglalod még semmit nem jelent.
3/8 anonim válasza:
Ha vont le pénzt a foglalásnál, van némi esélyed a reklamációra. Mondjuk a szállás.hu-t nem ismerem és nem tartom valami gavallér világcégnek, de a .com végű tisztességes cégek ilyen esetben kihajtják a szállásadóból a neked megfelelő csere szállás árát.
4/8 A kérdező kommentje:
Szerencsére még nem utaltam előre semmi pénzt, nem vont le semmit. Ezek szerint akkor nem fogok abban az időpontban elutazni, mert nincs mit tennem?
2018. máj. 29. 21:48
5/8 A kérdező kommentje:
Már februárban lefoglaltam, ilyenkor kell lemondani, mikor mindjárt itt a nyár?! Azt még megérteném, hogy foglalás után 1 héttel lemondja, na de most? Az ÁSZF biztos szabályozza ezt is.
2018. máj. 29. 21:53
6/8 anonim válasza:
A szallas.hu-nak van saját ügyfélszolgálata, írj nekik vagy hívd fel őket szerintem.
Én azt gondolnám, hogy nem tehet ilyet a szállásadó következmény nélkül, de az sem mindegy, hogy mi az az adminisztrációs hiba, ami miatt így alakult. Ha mondjuk kellett volna foglalót fizetned, de valamiért nem kérte a rendszer, akkor érthető, hogy az élvez prioritást, aki már viszont befizette, még ha mondjuk ő márciusban foglalt is...
Általában ilyenkor egyébként kötelesek lennének a környéken azonos árért szállást biztosítani (pl. szomszéd panzió akivel van ilyen megállapodásuk), amit nyilván te vagy elfogadsz, vagy nem. De ez szokott lenni a bevett formula.
7/8 A kérdező kommentje:
Biztos megkeresem a szallas.hu ügyfélszolgálatot emiatt. Nem kellett előre fizetni semmit, nem volt foglaló. Én csak arra tudok gondolni hogy valaki ráígért az árra és ezért jobban megérte neki lemondani .
2018. máj. 29. 23:29
8/8 anonim válasza:
Ha nem foglaltad le kp.-vel, akkor semmi sem kötelezi a szállásadót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!