Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Hotelben vendégeknek miért...

Hotelben vendégeknek miért meglepő a bunkó, nemtörődöm személyzet?

Figyelt kérdés

Itt van ez a hotel, jó pár vendég panaszolja milyen bunkó, nemtörődöm a személyzet.


[link]


De hát ilyen embereket lehet kapni minimálbérért. Ez hoteltulajdonosoknak miért nem teljesen egyértelmű vagy miért nem érdekli őket?


Összeeresztik a társadalom felső és alsó rétegét, egy olyan szituációban ahol a felső réteg 1 nap alatt szórja el azt a pénzt alvásra és evésre amit ezek az emberek 1 hónap alatt keresnek meg.


Nap mint nap azt nézheti hogy svédaszalnál kajál az elit, ő meg az akciós polcon turkál a boltban.


Aki hotelbe látogat neki nem teljesen egyértelmű ez a helyzet? :D


Én azon csodálkozom hogy nem sz*rnak bosszúból a kajámba.



2023. jún. 2. 14:20
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
84%

Sokszor voltam hotelekben, velem sosem volt bunkó semmilyen személyzet. Akkor sem, ha jeleztem, szerintem valami nem oké. Kulturáltan tárgyalni tudtunk.

Akivel bunkó a személyzet az azért van, mert az illető is bunkó. Vagyis elvárja, hogy vele tiszteletteljesen kell viselkedni mert ha nem, akkor megy a panasz. Az ilyen meg is érdemli a bunkó bánásmódot 😀

2023. jún. 2. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
69%
Ez most nyilvános rágalmazás, lejáratás, vagy mi? A bookinon az értékelés 8,7. Ezen belül a személyzet 8,9. Az annyira nem rossz.
2023. jún. 2. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
90%
Elég sokat utazom. És előfordul, de nem jellemző az említett helyzet. Ezen túl kezelhető is.
2023. jún. 2. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
72%
Ez a leiras nagyon ki van sarkitva. Egyaltalan nincs ekkora kulonbseg a vendegek meg a szemelyzet eletszinvonala kozott. Egy 3 csillagos Ibisben is van svedasztal..
2023. jún. 2. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
73%

Te most lejáratni szeretnéd ezt a hotelt??

Nem fog sikerülni, mivel alig van már látogatottsága a gyíknak.

2023. jún. 2. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
22%

Ha adhatok egy tanácsot, utazz sokat külfoldre. KErüld a magyar hoteleket.

Sőt, ha teheted, kerüld el ezt a fejlődésre és tanulásra képtelen nyomorult trógrországot.

2023. jún. 2. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
56%

Sokat utazom, de bunkó személyzettel egyszer találkoztam EDDIG.


Amúgy meg azért csodálozik az ember, ugyanis a hotelben dolgozónak az a munkája, hogy a te kényelmedet biztosítsa. Ha ez nem tetszik, akkor el lehet menni gyárba is dolgozni.

2023. jún. 2. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
53%

Na ez egy bunkó gondolat. Jó, hogy nem te szabod ki hol dolgozzon, vagy hogyan érezze magát a munkahelyén, mert kifizettél egy éjszakát.

Ha egy rossz mérgező munkahelyi környezet között dolgozókkal találkozol és konfrontálódsz velük nem csoda, hogy nem tudod őket kenyérre kenni. Nem is kell, addig a pillanatig amíg korrekten állnak az ügyhöz.

Egyébként kérdés mi számít bunkonak? Beszól? Becsmérel? Vagy csak nem figyel oda? Nem mosolyog? Ez egy skála és van az a bizonyos határ ami mindenkinél más a határ ahol ez már bunkó kategóriába kerül.

Nekem volt egy barátnőm aki bunkonak nevezte a pénztáros csajt aki nem mosolygott, nem állt le fecsegni, hanem kérte az összeget megint, ugyanis mögöttünk nagy volt a sor. Na ilyen emberek panaszkodnak hoteleknél is.

2023. jún. 2. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
20%

"jó, hogy nem te szabod ki hol dolgozzon, vagy hogyan érezze magát a munkahelyén,"


Igen, ne dolgozzon vendéglátásban, aki bunkó... Aki odamegy, egy szolgáltatsért fizet, és nem jótékonykodik, hogy Répcelaki Lajosnak, meg Lénárt Pannikának legyen állása. Nyilván nem a mosolygásról beszélek, hanem arról, ami pl velünk történt.


Nem tudtak teljesíteni valamit, amit a foglaláskor lebeszéltünk. Nem panaszkodtunk, tudomásul vettük. A végtelenül kedves recepciós hölgy mikor látta, hogy csalódottak vagyunk, felajánlott kárpótlásul valami mást (ismétlem NEM mi kértük). Másnap egy idős kollégája volt bent. Kedvesen érdeklődtünk a dologról, mire vállalhatatlan stílusban elkezdett osztani minket, hogy mi mégis mit képzelünk, hogy xy dolog nekünk JÁR. Higgadtan közöltük, hogy a kolléganője ajánlotta fel magától, de nem volt hajlandó megérteni, és ugyanazt ismételgette.


Nekem nem kell kinyalni a seggem, de ha már fizetek valamiért az ALAP kedvességet igenis elvárom, főleg ha én is kedvesen fordulok az illetőhöz.

2023. jún. 2. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 Pszichológus atya ***** válasza:

Igazad van az alapállításban, de 2 dolgot figyelmen kívül hagysz:


1) A profibb hotelekben csak a köztes személyzet érintkezik a vendégekkel. Magyarán úgy van kialakítva a munkarend, hogy a minimálbéres szobaasszonnyal, takarítóval, konyhással, kertésszel és karbantartóval te nem nagyon találkozol, csak valami turisztika szakos, szépen kisminkelt blézeres menedzserrel, aki a recepcióban álldogál és kvázi a főnöke az előbbieknek. Szóval igen, van aki tényleg meglepődik, mikor egy vidéki szállodában összefut a diploma nélküli munkásosztállyal és bunkónak találja őket.


2) Egy multikulturális társadalomban a szegénység relatív - a dubaii hotelekben pl. pakisztáni, bangladesi, iraki meg indiai a személyzet nagy része. A vendégekhez képest borzasztó szegények, de ahonnan ők származnak ahhoz képest meg nagyon sokat kereshetnek a szállodai munkával. Akkor őket most az alsó réteghez sorolod vagy a felsőhöz? Hiszen más-más dimenziókból nézve mind a kettőt betöltik, s legalább az egyikből nézve nincs okuk arra, hogy az irigy bunkó portás énüket vegyék elő a vendégek előtt.

2023. jún. 2. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!