Akik tapasztaltak már külföldi utazás, szállás foglalás ügyében, túlparázom a dolgot?
Foglaltam egy szállást egy szálloda hivatalos honlapján, amire kaptam egy kicsit gagyi automatikus visszaigazoló e-mailt. Írtam nekik emailt a kontant email címükre, amire nem válaszoltak azóta se. Megpróbálkoztam hogy írtam a facebook oldalukra is, elolvasták az üzenetet, de arra sem voltak képesek egy választ írni.
Feleslegesen parázom túl.
Csak attól félek, hogy oda megyek, aztán valami folytán majd nem bírnak nekem szállást adni. De amúgy a foglalást igazoló automata email ott van a fiókomban.
Egyébként egy francia világvárosban egy ránézésre színvonalas szállodáról van szó.
Nos, megoldódott?
Én most foglaltam Párizsba, jelenleg azt várom, hogy levonják a pénzt a számlámról, de még nem történt meg. Nyugodtabb vagyok, ha minden előre ki van fizetve. Megnéztem ugyan a booking-on is, de ugyanazokkal a feltételekkel olcsóbban tudtam a szálloda honlapján foglalni, úgyhogy nem volt kérdés.
Itt ez van írva:
Cancellation Policy
Free cancellation before 26 Jul 2023. If cancelled after this or in the event of a no-show at the hotel, 100% of the booking amount is charged and non-refundable.
Deposit
100% excluding extras will be charged when the booking is made.
Üdv mindenki!
Most ezekben a pillanatokban terhelték meg a számlámat a lefoglalt szállás árával. Holnap fogok bejelentkezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!