Akik tapasztaltak már külföldi utazás, szállás foglalás ügyében, túlparázom a dolgot?
Foglaltam egy szállást egy szálloda hivatalos honlapján, amire kaptam egy kicsit gagyi automatikus visszaigazoló e-mailt. Írtam nekik emailt a kontant email címükre, amire nem válaszoltak azóta se. Megpróbálkoztam hogy írtam a facebook oldalukra is, elolvasták az üzenetet, de arra sem voltak képesek egy választ írni.
Feleslegesen parázom túl.
Csak attól félek, hogy oda megyek, aztán valami folytán majd nem bírnak nekem szállást adni. De amúgy a foglalást igazoló automata email ott van a fiókomban.
Egyébként egy francia világvárosban egy ránézésre színvonalas szállodáról van szó.
Az érdekes, hogy nem válaszolnak az emailedre.
Nem sokszor, de előfordult már, hogy valami miatt utazás előtt emailt írtunk a szállodának és mindig válaszoltak rá.
Szerintem ez minden normális szálláshelyen elvárt, hogy a leendő vendéggel kommunikálnak, ha szükség van rá.
Természetesen angolul írtam.
Gondoltam én kis buta, mi lehetne jobb annál, ha első kézből náluk foglalok?
Egyébként ez az egyetlen olyan weboldal az interneten, ami a hivatalos weboldaluk lehet.
"Egyébként az automatikus e-mail levelezőszervere amiről visszaigazolást küldtek, egy olyan cég oldalára mutat vissza, akik már 2003 óta ilyen automatizált szállásfoglalási rendszerek fejlesztésével, és értékesítésével foglalkoznak."
Az önéletrajzukat vagy a családi állapotukat esetleg nem nézted meg az ott dolgozó személyzetnek? Ha ennyire paranoiás vagy ne utazz a falutáblán túlra. Egyébként mi gond lehetne főleg ha világvárosba mész nem 1x voltam úgy hogy nagyobb városban aznap délután foglaltam le a szállást.
Mi volt a “kicsit gagyi automatikus visszaigaoló e-mail”-ben?
Ha automatikusan visszaigazolták a foglalásodat, akkor mi a kérdésed hozzájuk?
“nem válaszoltak azóta se”
Mennyi ideje nem válaszolnak? Mennyi idő van a foglalásod időpontjáig? Mit kérdeztél tőlük?
Előfordulhat, hogy kevesen vannak, nagyon elfoglaltak, sok levelet kapnak és az alapján rangsorolnak, hogy kinek mikor válaszolnak, hogy mennyire sürgős a kérdés.
Előbb azoknak válaszolnak, akiknek a foglalása közelebbi időpontra szól, míg akinek még odébb van az utazása, azt későbbre hagyják.
Illetve nézted a spam mappában is? Előfordulhat, hogy véletlenül spambe teszi a levelüket a levelező rendszered.
Sajnos előfordulhat, hogy náluk is spambe került a leveled. Ezzel nehezebben tudsz mit kezdeni. Próbálj más kontaktot keresni hozzájuk, pl. telefon.
“Természetesen angolul írtam.”
Neked lehet, hogy természetes, de a franciáknak nem természetes az angol. Még egy szállodában sem biztos, hogy mindenki beszél angolul, illetve elég nacionalista nép, egészen máshogy viszonyulnak hozzád, ha angolul beszélsz hozzájuk, mint akkor, ha franciául.
Állítólag ez már sokat javult a közelmúlthoz képest is, egyre többen és hajlandóbban beszélnek nyelveket, de azért számíthat.
Bár egy komoly szállodánál ennek nem kéne számítania, de azért sajnos nem kizárható, hogy számíthat ez is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!