Abban mi a logika, hogy egy szálláshely kitalálja, hogy a jelenlegi válsághelyzet miatt a téli időszakban nem fogadnak olyan vendéget, aki csak 1 éjszakára száll meg?
Még év elején leadtam egy foglalást dec.30.-tól 31.-ig egy turistaapartmanban. Tegnap rámírtak, hogy a téli ünnepi időszakban nem tudnak egyéjszakás vendéget fogadni. Válaszban nyilván kifejeztem a nemtetszésemet, kérdőre vonva őket, hogy miért csak most mondják. Erre ők, hogy jól van na, hát év elején még nem látták, hogy ilyen lesz a helyzet, így muszáj változtatásokat hozniuk.
De ebben mégis mi a logika? Ha mondjuk 5 egymást követő napon egy szobát nem egy személy használ, hanem mondjuk több (teszem azt egy személy 2 napra, egy másik személy 1 napra, majd egy másik 2 napra), az miben hozza hátrányba a szálláshelyet? Mi köze az energiaválsághoz?
(Tudom, miért nem őket kérdezem? De ez már sajnos nem igazán lehetséges, mert tegnap eléggé bedühödtem, és mielőtt lemondtam a szállást, üzenetben kissé keményen kiosztottam őket. Tehát valószínű már nem válaszolnának.)
33: Egy ilyen kérdést feltenni, hogy miért dec 30.tól 31.-ig szállok meg, épp annyira értelmetlen, mint provokatív. Akármi oka lehet, ami esetemben a koncertremenés.
Amúgy már írtam, hogy van másik szállás, ma szerencsére találtam. De utána is jöttek még válaszok, és én nyilván reagálok rájuk.
Pénz beszél, kutya ugat. Kaptak egy hosszabb foglalást a szobára és most kiszórják az egy napos foglalókat. Hagyj negatív értékelést. Ha bookingon nem lehet, akkor ott a facebook, gugli és még pár hely.
Privátban megírhatod a hely nevét, hagyok én is.
Utálom az ilyen nyerészkedő szar helyeket.
39: És a szálláshely boldog? Büszke lehet magára, hogy egy pénzesebb, több napra megszállót (netalán egy kedvenc törzsvendéget) részesített előnyben valakivel szemben, aki csak egy éjszakát tölt a városban, de azt egy minőségibb szálláshelyen szerette volna tölteni. És símán megeshetett volna, hogy már nem találok szabad helyet máshol.
Ja, azt nem is mondtam, hogy a reakciójukban azt is leírták, hogy örülnek annak, hogy akik megszálltak náluk, azok mind pozitív értékeléseket adtak. Csak tudnám, mi a francnak írták ezt nekem. Való igaz, eddig csak ajnározó értékelések születtek, nyilván nem tetszik nekik, hogy most először akadt egy negatív is. A kritikát viselni kell, és okullni belőle, nem magyarázkodni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!