Ha egy külföldi nyaralás alatt nem vagyok elégedett a szállással, milyen eszközeim vannak reklamálni?
Kinéztünk egy hotelt külföldön, ami meglehetőség drága árkategotiás. Nagyon szép és különleges de a 3. szintig a kilátas teljesen átlagos. Ezért már foglaláskor /5hónappal korábban/ jeleztük,hogy a 4. szint körül szeretnénk foglalni, ami már viszont gyönyörű. Visszaírták, hogy "rögzítik a rendszerben a kérést és mindent megtesznek annak erdekében, hogy a kérésünk teljesüljön"
Ehhez képest amikor odaértünk akkor derült ki hogy csak az 1.emeletre tudtak rakni.(amit ha időközben meg tudunk, le mondjuk a foglalást)
Én azt gondolom hogy ez megtévesztés,Ők viszont kitartanak amellett hogy nem ígérték meg.
(A nyaralás letöltöttük, mert nem volt visszamondható)
Ti mit csináltatok volna?
Horvátországban?
...és négy havi fizetésedbe került?
Mennyit keresel havonta? 20ezret?
Jaj nem érdekel a fizetésed aranyoskám.
Csak megsajnáltalak, hogy neked 4 hónapig kellett dolgoznod
egy 1 hetes horvátországi nyaralásért.
Ez csak úgy jön ki, ha közmunkás vagy...
(Mondjuk így már érthető, hogy miért nem értetted meg a szálloda -amúgy korrekt- válaszát.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!