Jártatok már ti is így a Wizzairnél?
Figyelt kérdés
Tegnap foglaltam 2x2 db repülőjegyet, külön fiókból. Banki átutalást választottam mert csak azt engedte. Átutalásnál a közleménybe írtam: Foglalási szám: es ide irtam a 6 jegyu kodot (mindket esetben). Visszaigazolo emailt nem kaptam. A penzemet atutaltam, levonta. Ha bejelentkezek a wizzair oldalara akkor azt irja tegnap ota, hogy folyamatban es hogy 24 oram van a penzt kuldeni. Kicsit aggodok hogy nem igazolnak vissza. Valakinek esetleg van ilyen ugyben barmi tapasztalata?2019. márc. 18. 21:57
1/3 anonim válasza:
Már korábban is jelezték itt ezt a problémát.
Ha nem te voltál akkor lehet hogy gond van a társaságnál, a brexit ügy miatt de ez csak egy tipp. Inkább hívd fel őket telón hogy most mi van.
2/3 anonim válasza:
Valamit benyaltál, ha nem találtál rá a kártyás fizetés opcióra.
A banki utalást script futtatásával dolgozzák fel, és lévén ezt okos emberek futtatják kb naponta egyszer, ha kicsit türelmes vagy, megkapod a visszaigazolásodat.
3/3 anonim válasza:
Több nap mire feldolgozzák az átutalást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!