Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Repülőgép típusokat hogy...

Repülőgép típusokat hogy tudom megkülönböztetni?

Figyelt kérdés

Imádom a légitársaságokat, repülőket és van amit kapásból felismerek de van amit összekeverek pl airbus vagy boeing..

Van valami taktikátok vagy valami jó oldal ehhez?


2017. dec. 30. 16:45
 1/4 anonim ***** válasza:

Van egy rakás ilyen oldal, ha rákeresel, hogy how to tell Airbus from Boeing. Általánosságban:


- A Boeing orra hegyesebb, az Airbusé turcsibb.

- Az ablak nagyon jellegzetes, a Boeingnek kicsit "ferdeszemű", felfelé megy a sarka, az Airbusé egyenes.

- Az Airbusnak hosszabb a farka ;)


Itt két nagyon gyakori típust, az Airbus A320-at és a Boeing 737-et láthatod, ezen egyenesben megnézheted.


[link]

2017. dec. 30. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Ezen belül az egyes típusokat érdekes még. Itt a kedvenc összefoglalóm:

[link]


4 hajtóműves gép három van. Ezeket nagyon könnyű megkülönböztetni. Az A380 az egyetlen teljesen kétemeletes, tehát itt két sor ablakot látsz. A B747 a jól ismert púpos Jumbo. Ami nem ezek egyike, de 4 hajtómű van a szárny alatt, az A340.


A B777 ("triplahetes") egy jellegzetes típus még, jó nagy, a futóművén 3 sor kerék van, a szárnyán soha nincs winglet. A segédhajtómű nyílása bemetszés szerű, más gépeknél kerek. (3. képpárnál a gép seggét nézd)


Kisebbeknél már csak az Airbus 318, 319, 320, 321 megkülönböztetése megy nekem is, ajtók száma meg hasonlókból :)

2017. dec. 30. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
pl airbus a320 és 737 megkülönböztethető könnyen a szárny belépőéléna hajtómű és törzs közötti részen lévő leszállófényszórók alapján az az airbus a320-as családon a318,a319,a320,a321 nem látsz semmit ott mivel ott a leszállófényszóró a szárny alatt van és működtetéskor nyílik csak ki míg a 737-nél látható a lámpabúra.
2018. jan. 22. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
Mint már előttem páran leírták,van pár különbség,de még egyet talán megemlítenék. Nekem feltűnt,hogy az Boeing gépek esetében"szögletesebb" az APU nyílása a farok végén. Lehet nem minden esetben,de szerintem érdekes lehet. ;)
2018. febr. 5. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!