Vélemények az alábbi légitársaságokról?
KLM, Wizz Air, Czech Airlines, airBaltic, Aeroflot, Lufthansa, Brussels Airlines, LOT, Air France, SWISS, Finnair, British Airways, Alitalia
Ahova utaznék ezek a társaságok mennek, melyik milyen, véleményetek és a tapasztalataitok érdekelnének.
Teljesen mindegy. Max az jegyárakban van különbség.
Mindegyik járat elvisz A-ból B-be.
Viszont a "fapados" nem mindig a legolcsóbb.
Nincs legjobb. Nagyon régen nincs. Ráadásul ha a Wizz benne van, akkor ez valami közeli hely, transzatlanti és hasonló távú utakon lehet minimális értelme társaságokat hasonlítani: turistaosztályon mind kényelmetlen, ami étel van, ha van, a túlnyomásos száraz levegőtől ízetlen. Ha business osztályon mész hosszú távra, akkor nézni kell, hol van rendes lie flat seat, a többi érdektelen. Még az lehet turistaosztályon esetleg kérdés, hogy konnektor van vagy nincs, persze minden ülésre nem lesz, de azért valami. Esetleg USB töltő lehet ülésenként, ez szintén fontos lehet hosszú távon, hogy saját eszközről tudjál nézni. Megint csak, rövid távon, semmi szórakoztatás nincs általában, hosszú távon meg géptípustól ÉS társaságtól függ, hogy új-e annyira, hogy legyen képernyő az ülés hátában.
Transzatlanti businessben a felsoroltak körül a SWISS, a LOT Dreamlinerei és a Brussels Airlines a legjobb. A Brussels-nek 15.3"-as például képernyői vannak, ami igazán nagynak számít és nagynak érződik is, én sokat jártam vele New Yorkból vissza Európába de amióta az USA meghibbant azóta inkább jövök egyenest otthonról még ha az Air Canad drágább is. SWISS-ről csak hallottam de szerintem januárban azzal megyek haza, majd beszámolok.
"Biztos, hogy nincs olyan város, ahová ezek mind mennek közvetlenül, ahová viszont el lehet jutni közvetlenül, eszembe nem jutna átszállásos variációt választani."
Nekem pl az átszállásos néha jobban tetszik.
Csak néhány példa város és légitársaság emlitése nélkül. (Jegy ár indulási nap előtt )
A-ból B-be közvetlen fapados 300 Euró. 1 óra 30 perc
A-ból B-be átszállásos normál társaság 120 Euró. 3 óra.
Másik példa. (jegy indulás előtt jóval korábban)
A-ból B városba szeretnék menni. C városig van csak közvetlen járat, onnan vonat.
1. verzió: fapadossal C városig (100 euró), majd vonat B városba (25 Euró). 1.5 óra +3 óra vonat (+ kitudja mikor indul vonat)
2 normál társasággal D városig, onnan másik járattal B városig (120 Euró) 3 óra
Az árak nem nagyon különböznek, a 2-es verziónál jobb az utazási idő. Ráadásul kisebb gép, kevesebb utas. Azaz gyorsabban megy a be és kiszállás. A csatlakozás pedig biztositott (+mindkét járatot ugyanaz a társaság üzemelteti). És B város repülőtere jóval kisebb, mint C városé, azaz a reptérről is gyorsabb a kijutás.
elég nagy különbségek vannak a gépek között, azt nézd meg milyen gép repüli az adott járatot, aztán seatguru-n meg tudod nézni mennyi a székszélesség, széktávolság, melyik székek a legjobbak, stb.
hosszabb úton azt is szoktam nézni, milyen a kaja, azt [link] -en tudod követni
én gyakran repülök business osztályon, vagy premium economy-n, 7,5 centi (3inch) is sokat tud számítani
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!