Wizz-air probléma?
Jo napot! ahànyszor eddig wizz-airral repultem, az online jegyvàsàrlàs utàn mindig elkuldtèk az e-mail cìmemre az online check-int, amit kinyomtattam s aztàn felhasznàltam.
Na most, legutobbi jegyvàsàrlàs utàn ez nem tortènt meg, nem kaptam e-mailbe check-int. Ezt annak tulajdonitottam hogy most kivètelesen repulès elott tobb mint 1 honap hiànyzot, azonban mostmàr ez az ido hossz lejàrt, s tovàbbra sem kaptam a wizz-airtol online check-int, csak egy szàmlàt, amivel sokra nem megyek ha majd ott lobogtatom a repulotèren.
Mivel a Wizz-airt telefonon gyakorlatilag lehetetlen elèrni, toletek kèrdezem: ilyenkor mit kell csinàlni? meddig vàrjak turelemmel az online check-inre?
Azt tudom esetleg elképzelni, hogy nem a Wizzair oldalon vette a jegyet, hanem valami közvetítőn keresztül, ahol megcsinálták neki a check in-t.
A Wizzair valóban nem csinálja meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!