Online utasfelvétel után, ezt az üzenetet kaptam, mi a teendő?
Figyelt kérdés
"EZ NEM BESZÁLLÓKÁRTYA!
Beszállókártyája átvételéhez a repülőtéren
menjen a Wizz Air utasfelvételi pulthoz.
Megjegyzés: Az utasfelvételi pult 40 perccel a
menetrend szerinti indulás előtt bezár.
Az ülőhelye adatait tartalmazó beszállókártyát a
pultnál nyomtatják ki díjmentesen."
Leakartam tölteni a Pdf fájlt, hogy kinyomtassam majd a beszállókártyát, de helyette ezt az üzenetet kaptam, bár ez is pdf formátumban volt. De érdekes módon csak az odaútnál volt ilyen, a visszaútra vonatkozó beszállókártyát letudtam tölteni. Az odaútra vonatkozó beszállókártyát tényleg majd a reptéren kell kérni és ingyenesen kinyomtatják? De valamit biztos kérnek majd amivel igazolnom kell magam nem? Vagy ezt a Pdf-et is ki kell nyomtatni amin a fenti üzenet van?
2015. nov. 2. 21:02
11/13 A kérdező kommentje:
November végén
2015. nov. 2. 21:59
12/13 anonim válasza:
Akkor van egy tippem. Szerintem a jegyvásárláskor a helyek nagy részét az A320 géptípusra osztották ki, viszont novemberben jönnek erre az útvonalra az első A321-esek 60-nal több ülőhellyel, ami valószínűleg okoz egy kis kavarodást, amit manuálisan akarnak kezelni a reptéri checkin során.
13/13 A kérdező kommentje:
Nos, erről nem tudtam, köszönöm a válaszod!
2015. nov. 2. 23:03
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!