Online utasfelvétel után, ezt az üzenetet kaptam, mi a teendő?
"EZ NEM BESZÁLLÓKÁRTYA!
Beszállókártyája átvételéhez a repülőtéren
menjen a Wizz Air utasfelvételi pulthoz.
Megjegyzés: Az utasfelvételi pult 40 perccel a
menetrend szerinti indulás előtt bezár.
Az ülőhelye adatait tartalmazó beszállókártyát a
pultnál nyomtatják ki díjmentesen."
Leakartam tölteni a Pdf fájlt, hogy kinyomtassam majd a beszállókártyát, de helyette ezt az üzenetet kaptam, bár ez is pdf formátumban volt. De érdekes módon csak az odaútnál volt ilyen, a visszaútra vonatkozó beszállókártyát letudtam tölteni. Az odaútra vonatkozó beszállókártyát tényleg majd a reptéren kell kérni és ingyenesen kinyomtatják? De valamit biztos kérnek majd amivel igazolnom kell magam nem? Vagy ezt a Pdf-et is ki kell nyomtatni amin a fenti üzenet van?
Ugyan nem irod hogy mivel es hova utazol (koszi), de en arra gondolok hogy:
a) csak odafele viszel csomagot, amit ugye le kell adj, amikor is meg fogod kapni a beszallokartyadat
b) olyan legitarsasaggal jossz haza olyan repterrol, ahol automata a csomagleado rendszer, igy ott ha feladtad a borondodet mar csak egy blokkot fogsz kapni rola, es ezert engedte kinyomtatni a beszallokartyat
Ezt a fentit nem kell kinyomtatni. Odafele a szemelyi igazolvanyod/utleveled eleg lesz az azonositashoz.
Vannak legitarsasagok akik eloszeretettel adnak el tobb jegyet a jarataikra mint amennyi hely van, de a fapadosokra nem jellemzo. Fapados jaratokra tovabba nincsen helyjegy.
De nem ertem egyebkent hogy mi a problemad? "Beszállókártyája átvételéhez a repülőtéren menjen a Wizz Air utasfelvételi pulthoz. " Le van irva, hogy mi a teendo.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!