Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » A Wizzair miért nem szállít...

A Wizzair miért nem szállít állatokat?

Figyelt kérdés
Máltára szeretném vinni a macskámat, de míg más légitársaságoknál akár kézipoggyászként is lehet állatot vinni a repülőn, addig a Wizzair-nél sehogyan sem (vakvezető kutyát leszámítva). Írtam nekik, hogy miért nem, de nem érkezett válasz, telefonon meg csak azt ismételgette a kezelő, hogy "így szól a szabályzat" (köszi, tudom, hogy így szól a szabályzat, elolvastam, nem ez volt a kérdés). Szóval érdekelne, hogy vajon miért nem lehet éllatot vinni ennél a társaságnál? Mi bajuk származna ugyan belőle?... Nekem most így átszállással kell utaznom.

2015. szept. 29. 00:39
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
Remélem az utasbiztonsági ellenőrrel is elkezdesz majd kötekedni, hogy demééénem viheted be magaddal a liternyi házi limonádédat :D
2015. okt. 1. 06:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 A kérdező kommentje:
Nem kötekedtem (míg más el nem kezdte), csak kérdeztem... A többit ti képzeltétek hozzá.
2015. okt. 1. 10:25
 13/21 anonim válasza:

Kedves Kérdező,

ne foglalkozz a rosszindulatú válaszokkal, ők általában csak azért válaszolgatnak, hogy a saját keserűségüket éljék ki valakin (jelen esetben rajtad). Engedd el, az oldal szabályzata külön kitér erre, hogy az ilyen jellegű válaszokat jobb figyelmen kívül hagyni, mert nem segítő szándékúak.:)

A kérdéseddel kapcsolatban: én sokat repülök, általában 5kg-ig meg szokta engedni a legtöbb légitársaság a kutya/macska szállítást (szigorúan szállítóketrecben). Valljuk be, a Wizzair nem a legjobb légitársaság, nem épp az ügyfelekhez való készséges hozzáállásukról híresek. Valószínűleg azért lehet ez így, mert nem akarnak több gondot a nyakukba, ha pl. valaki allergiás a macskaszőrre, nekik kell megoldaniuk, stb. Vagy csak a célországok szabályzatával nem szeretnének ezzel foglalkozni, és a sok kérdéssel ezzel kapcsolatban (pl. azt én sem tudom, hogy Málta fogad-e cicát/kutyát. Japánba való utazás előtt pl. 180 nappal meg kell kezdeni a kutya utaztatási papírjainak intézését.) Egyszerűen nem szeretnének ilyenekkel foglalkozni (szerintem).

2015. okt. 1. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim válasza:

Előző vagyok.

Pl. pont a napokban volt felkapott hír, hogy az egyik légitársaság (nem fapados) külön azért módosított útvonalat, és hajtott végre kényszerleszállást, mert az utastérben leállt a fűtés, és az ott utazó kutyus megfagyott volna. Így a plusz üzemanyagot és plusz 4 órás kitérőt követelő akció után a gazdi le tudott szállni a kutyával, és átszállhatott egy másik gépre. És jól tetted, hogy felhívtad őket. Az előző válaszadók pedig még nem repültek igazán jó légitársaságnál, mert ott minden a vendég körül forog.

2015. okt. 1. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim válasza:
Elírtam, nem utastérben állt le a fűtés, hanem a poggyásztérben. :)
2015. okt. 1. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 A kérdező kommentje:
Kedves Utolsó Válaszoló! Köszönöm szépen a választ, igazán kedves és segítőkész vagy! Logikus amit írsz, kezdem érteni a dolgot, más fórumokon is hasonló ötleteket írtak, szerintem közel járunk az igazsághoz. A többieken nem idegesítem magam tovább, de tényleg nem értem, hogy más mi örömét leli abban, hogy kérdezek valamit, erre azonnal támad? Mi a gond azzal, ha kíváncsi vagyok valamire és a végére akarok járni (pl felhívom az ügyfélszolgálatot)? Annyira fel tudnak dühíteni... De végre kaptam egy értelmes, logikus választ, és nem olyat, hogy "honnan tudnánk?" (az ilyen miért válaszol? ha én nem tudok valamit, akkor nem írom oda, hogy "honnan tudnám?"), "nem körülöttem forog a világ" (???), "ébredjek fel" (???????)... No komment!
2015. okt. 1. 13:09
 17/21 anonim ***** válasza:

"Az előző válaszadók pedig még nem repültek igazán jó légitársaságnál, mert ott minden a vendég körül forog."


Naja, csak éppen nem 99 forintért, de még csak nem is 10 ezerért...

2015. okt. 1. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim válasza:
53%
Minden légitársaság alapelve, hogy kiszolgálja az utasait. Ha ez nem is teljesen megy, de egy ügyfélszolgálati magyarázatot azért adhatnának. A kérdező NEM a szabályok módosítását követelte, csak az okát kérdezte a rendelkezésnek.
2015. okt. 1. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:
Na végre vannak, akik megértették, hogy mit akarok. Csak kíváncsi voltam, informálódni akartam, tájékoztatást kértem, amihez jogom van. Egy ügyfélszolgálat meg arra van, hogy válaszoljanak...
2015. okt. 1. 23:20
 20/21 anonim ***** válasza:

Gondolom válaszoltak. Az is válasz, hogy a szabályzat tiltja, ugyhogy nem lehet. A telefonos ügyfélszolgálatosnak nem feladata ismerni a szabályok mögött álló okokat. Neki az a feladata, hogy megmondja, hogy nem, mert a szabályzat nem engedi. Ő arra van, hogy az olvasni nem akaró utasnak rámutasson, hogy a szabályzat X pontja vonatkozik erre, miszerint NEM lehet. Pont.


Egyéni feltételezései lehetnek a szabály okairól, de ezt mint wizzair munkavállalló nem nyilatkoztathatja ki, hiszen a pontos hátterét ő se tudja. Nem ő írta a szabályzatot, nem is mozog olyan körben ahol a szabályzatot írták. Ő csak egy telefonos ügyfélszolgálatos.

2015. okt. 2. 05:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!