A Wizzair miért nem szállít állatokat?
Kedves Kérdező,
ne foglalkozz a rosszindulatú válaszokkal, ők általában csak azért válaszolgatnak, hogy a saját keserűségüket éljék ki valakin (jelen esetben rajtad). Engedd el, az oldal szabályzata külön kitér erre, hogy az ilyen jellegű válaszokat jobb figyelmen kívül hagyni, mert nem segítő szándékúak.:)
A kérdéseddel kapcsolatban: én sokat repülök, általában 5kg-ig meg szokta engedni a legtöbb légitársaság a kutya/macska szállítást (szigorúan szállítóketrecben). Valljuk be, a Wizzair nem a legjobb légitársaság, nem épp az ügyfelekhez való készséges hozzáállásukról híresek. Valószínűleg azért lehet ez így, mert nem akarnak több gondot a nyakukba, ha pl. valaki allergiás a macskaszőrre, nekik kell megoldaniuk, stb. Vagy csak a célországok szabályzatával nem szeretnének ezzel foglalkozni, és a sok kérdéssel ezzel kapcsolatban (pl. azt én sem tudom, hogy Málta fogad-e cicát/kutyát. Japánba való utazás előtt pl. 180 nappal meg kell kezdeni a kutya utaztatási papírjainak intézését.) Egyszerűen nem szeretnének ilyenekkel foglalkozni (szerintem).
Előző vagyok.
Pl. pont a napokban volt felkapott hír, hogy az egyik légitársaság (nem fapados) külön azért módosított útvonalat, és hajtott végre kényszerleszállást, mert az utastérben leállt a fűtés, és az ott utazó kutyus megfagyott volna. Így a plusz üzemanyagot és plusz 4 órás kitérőt követelő akció után a gazdi le tudott szállni a kutyával, és átszállhatott egy másik gépre. És jól tetted, hogy felhívtad őket. Az előző válaszadók pedig még nem repültek igazán jó légitársaságnál, mert ott minden a vendég körül forog.
"Az előző válaszadók pedig még nem repültek igazán jó légitársaságnál, mert ott minden a vendég körül forog."
Naja, csak éppen nem 99 forintért, de még csak nem is 10 ezerért...
Gondolom válaszoltak. Az is válasz, hogy a szabályzat tiltja, ugyhogy nem lehet. A telefonos ügyfélszolgálatosnak nem feladata ismerni a szabályok mögött álló okokat. Neki az a feladata, hogy megmondja, hogy nem, mert a szabályzat nem engedi. Ő arra van, hogy az olvasni nem akaró utasnak rámutasson, hogy a szabályzat X pontja vonatkozik erre, miszerint NEM lehet. Pont.
Egyéni feltételezései lehetnek a szabály okairól, de ezt mint wizzair munkavállalló nem nyilatkoztathatja ki, hiszen a pontos hátterét ő se tudja. Nem ő írta a szabályzatot, nem is mozog olyan körben ahol a szabályzatot írták. Ő csak egy telefonos ügyfélszolgálatos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!