A Wizzair milyen gyorsan írja jóvá a Booking.com foglalás után járó 5%-ot?
Ha tényleg lelaktad, és hetekkel ezelőtt történt, reklamálj az ügyfélszolgálaton. Ne hagyd veszni a pontjaidat.
De mindenképp adj előtte belátható időt a két cégnek, hogy egymás közt lerendezzék.
Nehéz tanácsot adni egy olyan világban, ahol a bank és a légitársaság között is legalább egy napig vándorolnak a pontok.
Szerintem 48 órán belül tényleg meg kellene a jóváírásnak történnie.
De gondolom, a wizzair jogászai nem értenének velem egyet.
Itt a hivatalos leírás:
Én legutóbb a szállás utáni hónap 14-én és 15-én kaptam vissza az 5%-ot. Ugyanakkor érdekes, mert 2016.nyaráig még 10%-ot ígért a Booking.com promóció. De gondolom az 5%-ot adják...
Sziasztok!
Van még ez a promó? Ha igen, akkor milyen linkről kell megnyitni a booking.com oldalát, hogy a "wizz-től" érkező legyek?
Korábban megvolt, de elvesztettem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!