Az utasszállító repülőgépek miért mennek fel olyan magasra miért nem csak modnjuk 5000m-en?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én nem értek hozzá, de ez az én véleményem.
-Több idő marad kitalálni egy megoldást a felhők felett ha baj van, mint ha az kicsivel az épületek felett menne... Ahol ugyebár elég kevés gondolkodási idő lenne.
-Ha valami miatt jobbra balra kileng a gép akkor könnyen nekicsapódhat egy magas épületnek.
-Könnyebben céloznak fegyverekkel a gépre mivel közel van... Jobban látni és hatótávolságon belül van.
-Nagy ricsaj. Ugye szoktad hallani mikor elhúz felettetek alacsonyan egy gép? Na azt képzeld el ha rendszeresen menne.
-Ha valami katasztrófa van mint például a kínai óriásrobbanás... Hát... Eléggé "rosszul" esne gépnek ha felette van.
És még sok ilyen dolog.
Mivel én nem vagyok repülőgép szakértő ezért ezt csak egy kívülálló gondolkodásmódjával írtam meg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"-Ha valami miatt jobbra balra kileng a gép akkor könnyen nekicsapódhat egy magas épületnek."
Azért ehhez nem kéne felmenni tíz kilométerre, mert már az egy kilométer magas épületek is elég ritkák :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van olyan gép is ami 5000 méterig tud felmenni.
De amúgy már leírták, légellenállás, üzemanyag spórolás, kevesebb ütközési lehetőség pl. madarakkal és időjárási körülmények annyira magason kevésbé hatnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Légellenállás. Próbálkoznak olyan utasszállító repülővel is, ami 30 km-en tudna utazni. Ha sikerül összehozni, az ottani egészen ritka levegőben több ezer km/órás sebességgel fog majd tudni haladni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!