WIZZ AIR - Ha sérült a poggyászod, légy résen, külonben nem jár kártérítés? Így igaz.
Miután javíthatatlanul sérült a poggyászom, írtam a Wizz airnek, mint ahogy kell.Itt már elkérték a visszaigazoló kódot,járatszámot, stb. A sérült állapotról papír van, melyet egyből a leszálláskor kértem. Ott elkértek minden adatot, telefonszámot is. Saját szemükkel látta ott dolgozó, hogy milyen állapotú a bőrond és ez alapján írt jelentést. Ám, ne higgye senki, hogy ezzel bebizonyította a Wizz airnek, hogy tényleg sérült a bőrondje és az valóban az ové volt. Válaszlevélben a kovetkezőket írták:
Amennyiben poggyásza megrongálódott, kérjük, végeztesse el annak javítását, a javításról kérjen számlát, és cégünk megtéríti Önnek a javítási költségeket. Amennyiben poggyásza nem javítható, úgy a szerviztől kérjen erről írásos igazolást, amelyben feltüntetik a poggyász típusát és értékét.
Igényének rendezéséhez az alábbi dokumentumokra van szükség:
a repülőtéren kiállított Sérült poggyász bejelentőlap (Property Irregularity Report, PIR) egy példányára;
poggyászcímkéje másolatára EZT KI ŐRZI MEG??, illetve a túlsúlyos poggyász díjának befizetését igazoló bizonylatra (ha volt ilyen);
beszállókártyájának másolatára MÉG EZ IS???;
a poggyász javításáról szóló számlára, vagy
a szerviz írásos igazolására arról, hogy a poggyász nem javítható;
az Ön nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámára, a bank nevére és BIC- vagy SWIFT-kódjára, valamint a számlatulajdonos nevére.
Ügyfélszolgálati munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja Önt, hogy a fenti dokumentumokat hova kell küldenie.
Felhívjuk figyelmét, hogy ha a poggyász átvétele után panasztétel és Sérült poggyász bejelentőlap (Property Irregularity Report, PIR) kitöltése nélkül elhagyja a tranzit területét, azt úgy tekintjük, mint bizonyítékot arra, hogy a poggyász jó állapotban megérkezett.
Gyakorlatilag annyi mindent kérnek, hogy vmit biztos nem tudsz teljesíteni és ugrik az egész.
Nem tudom, más légitársaságnál hogy járnak el, de ez arra megy ki, hogy mentesüljenek a kártérítés alól.
A beszállókártya nem az, amit kinyomtatsz, hanem amit ott adnak beszálláskor.
Tegnap felindulásból írtam a kiírást és igazán kérdés nincs benne, ez jogos:-) törölni nem tudom és módosítani sem, bocsánat:-)
Én még mindig nem értem, hogy ezt miért tetted fel kérdésként...
Vannak blogok (pl. Tékozló homár), amik direkt ilyen puffogásra valók.
Ez viszont a GYIK, itt kérdezni kell!
Én hasznosnak találtam a bejegyzésed, mert mi is épp hasonló helyzetben vagyunk. Így legalább tudom, hogy mire készüljek.
Köszi az infókat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!