Mi értelme van Budapestről közlekedtetni Pekingbe repülőt?
Az az értelme, hogy embereket juttat el B-ből P-be közvetlenül. Ez esetben Budapestről Pekingbe.
A dolgot eldönti a szabad piac, és a verseny.
Tanulj mindkettőről sokat, mert az emberiség egyetlen módszere ez arra, hogy a világ hatékony legyen.
"Dubajba is minek közlekedik Emirates gép mikor már van wizz járat is és az olcsóbb. "
Lehet hogy olcsóbb a Wizz, de teljesen más a 2 társaság célközönsége. Az Emirates decembertől B777-es típussal fog közlekedni, mert a járat kinőtte a A330-ast. Folyamatosan 80-85%-os töltöttséggel mennek a gépek.
Egy fapados társaság célközönsége teljesen más, mint a hagyományos társaságoké.
Ha hiszed, ha nem, a magyarok is szép számmal utaznak olyan helyekre, ahova az Emirates jó lehetőségeket biztosít.
A pekingi járat pedig elsősorban a Magyarországon élő, nagyszámú kínai közösség miatt lett megnyitva, és persze elősegítve ezzel a két ország közötti kapcsolatokat. (Egy utasszállítő is visz teher árut, 10-12 tonnát kb.)
"Meg az miért van,hogy mikor jön a Pekingi gép,megáll Fehéroroszországban,de vissza már nem?"
Így kapták meg az útvonal engedélyt. Hasonlóan az etióp légitársasághoz, mely Addisz Abebából megy Stockholmba, de Bécset érintve. Viszont jegyet nem értékesíthet a köztes szakaszra.
"Magyarországon nincs az embereknek pénzük luxus járatokkal utazni" - mondja ezt az, aki meg a Balatonra sem jut el.
Ne haragudj meg, nem bantani akarlak, tudom mirol beszelsz mikor azt irod nincs penzuk, csak a baj az, hogy tevedsz. Neked, az ismeroseidnek, a rokonaidnak, a barataidnak lehet hogy nincs, de nekem volt szerencsem megismerkedni Pesten egy fiatalemberrel, akinek egy etterem volt a tulajdonaban, es nyaron vitorlazni jart a Balcsira, telen Svajcba sielni es minden evben elvitte az asszonyt valami kulfoldi utra es 3 evente cserelte a kocsikat.
Nemcsak hogy o volt gusztustalanul tele, de szinte az osszes ismerose (rajtam kivul) akikkel volt szerencsem megismerkedni. Akkor ebredtem ra, hogy bizony van az a reteg, akinek nem szamit, hogy mennyi a kenyer. Mivel sok ilyen ember van, es mint korabban irtak, nagyon sok a kinai, hidd el, ha nem lenne ra kereslet, beszuntetnek. Amig x % felett van a jegyeladas a jaratokra, addig nem fogjak megszuntetni, csak azert mert a sok kispenztarcas honfitarsunknak ez szurja a szemet.
Meg az miért van,hogy mikor jön a Pekingi gép,megáll Fehéroroszországban,de vissza már nem? - ez sok mindentol fugg. Lehet hogy pusztan arrol van szo, hogy visszafele mindig szembeszellel repulnek, igy "jobban kell neki nyomni" es megallnak egyszer tankolni. Ha utasokat is fel tudnak venni, az extra jo, mert ujabb fizeto vendeg.
Amugy kivanom, hogy csak ilyen es ehhez hasonlo gondjaid legyenek az eletben ;)
Attól mert te még nem teheted meg, van egy olyan réteg, aki megteheti. Lehet diák, aki ösztöndíjjal jut ki Kínába, vagy más helyre Keleten, ahol Pekingben száll át. Turisták, üzletemberek is lehetnek, konferenciákra sietvén, stb..
Illetve nem tudom mennyire vagy jártas a turizmusban, de hány kínai turistát látni Budapesten? Szerintem elég sokat, szerinted ők hogy érkeznek ide?
> Viszont jegyet nem értékesíthet a köztes szakaszra.
Van amikor igen, fifth freedom flight. Az Air China pl. arul jegyeket Becs es Barcelona kozott es dobbenetesen olcso, <50k oda-vissza.
Pl olyan magyar is van, aki Dubai-i átszállással megy Thaiföldre, vagy pekingi átszállással Hongkongba, Ausztráliába, stb. Ok nem fogjak a Wizzairt választani, mert megvesznek egy komplett repülőjegyet átszállással. Különben meg a Wizzair sem olcsó, ha megvennél minden olyan plusz kényelmi szolgáltatást, ami mondjuk egy Emirates jegyben mind benne van, lehet ugyan annyira jönne ki.
Gondolom ezt a másik okos kérdést is te írtad ki, mert nagyon hasonló:
http://www.gyakorikerdesek.hu/utazas__egyeb-kerdesek__686749..
Minden útvonalnak örülni kell, ami Budapestről indul. Egyébként a BP-Baku útvonallal is az volt a kánon, hogy senki sem használja, ezért szűnik meg, pedig most olvastam valahol, hogy a loadfactor 70% volt, ami pontosan megfelelt a Wizzair 70%-os küszöbének.
Én pl. nagyon örülök a BP-Peking vonalnak, mert Sydney-be így olcsóbban jutok el(persze azért nem annyival olcsóbb, de azért mégis vmennyire). Sőt, én azt érzem, hogy éppenséggel nem tudja Ferihegy kielégíteni a hazai igényeket. Nem a saját nevemben beszélek, de sokan hiányolnak egy BP-NYC vonalat is, szerintem kifizetődő lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!